ریزعلی خواجوی این بار روی ریل اردبیل رفت

ششمین روز از تبلیغات کاندیداهای مجلس در حالی ساعات پایانی را سپری می‌کند که کاندیداهای انتخاباتی از توزیع لپ‌تاپ‌های یکی از کاندیداها سخن به میان آورده و این حرکت را نوعی فریب افکار عمومی توصیف کردند.
کد خبر: ۱۸۶۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱ 24 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در ششمین روز از تبلیغات کاندیداها که عصر امروز در مسجد قدس و سه مسجد دیگر شهر اردبیل برگزار شد، زهرا عبدی یکی از داوطلبان بانوی مجلس شورای اسلامی به صراحت گفت: بنده نماینده‌ای نیستم که یک شبه مدرک فوق‌لیسانس بگیرد و یا برای مساجد روستاها گنبد درست کند و یا اینکه به ازای هر سه رأی یک لپ‌تاپ توزیع کند.

* یکی از کاندیداها که از هزینه‌های میلیاردی برخی از نامزدهای مجلس به شدت انتقاد می‌کرد، گفت: نماینده‌ای که با خرید آرا و پرداخت پول به مجلس راه یابد، خون شهدا و حق و حقوق این ملت را یقیناً ضایع می‌کند پس بهتر است مردم نامحرم راهی خانه مردم نکنند.

* یکی از کاندیداها که خود را مسلط به چهار زبان انگلیسی، عربی، فارسی و آذری معرفی کرد، گفت: ما نماینده‌ای می‌خواهیم که حداقل به زبان فارسی مسلط باشد تا به جای آن که وقتش را بفروشد در مجلس از حق و حقوق این ملت دفاع کند.

* مسجد قدس همچنان در ششمین روز از تبلیغات کاندیداها با ورود کاندیداهای پرطرفدار و کم طرفدار حال به حال می‌شد به طوری که تعدادی از کاندیداها و چهره‌های ناشناخته با تعداد کمی از حامیان خود در مسجد قدس حاضر می‌شدند.

* توزیع پوستر، زندگی‌نامه کاندیداها، مجلات و روزنامه‌هایی که در این ایام انتشار یافته با رنگ‌ها و شکل و شمایل‌های مختلف فضای کاغذی به منطقه و جلوی مسجد قدس و خیابان‌های همجوار بخشیده بود به طوری که تعدادی از طرفداران و حامیان سعی می‌کردند این پوسترها را جمع‌آوری و در درون مخازن جمع‌آوری زباله قرار دهند.

* یکی از داوطلبان مجلس که به همراه برادر خود از وزرای سابق در مسجد قدس حاضر شده بود و طرفداران زیادی نیز او را همراهی می‌کردند، ‌از سخنرانی فردا شب خود در مسجد سرچشمه اردبیل خبر داد که بسیاری از مسائل و موضوعات را افشاگری می‌کند.

* اما در حال و هوای انتخاباتی شنیده شده که درگیری فیزیکی در شهرداری سرعین نیز بین کارکنان و ارباب رجوع حواشی درست کرده اما به سرعت شهرداری سرعین این موضوع را تکذیب کرد و گفت: به هیچ وجه طرح این موضوع در برخی از رسانه‌ها صحت ندارد و مسئله مرتبط با تبلیغات انتخاباتی نیز نبوده است.

* براساس اعلام دادگستری استان اردبیل هیچ پرونده قضایی در شش روز گذشته از آغاز تبلیغات رسمی در مورد تخلفات انتخاباتی به ثبت نرسیده و همچنان فضای پرشور و نشاط انتخاباتی در مناطق مختلف شهر اردبیل حاکم شده است.

* جلوی ستاد برخی از کاندیداها توزیع شیرینی، شکلات و پخش چای و شربت همچنان ادامه دارد و تعدادی از کاندیداها نیز ضیافت‌های شام و ناهاری را برپا کردند.

* شهرداری اردبیل نیز از انتقاد کاندیداها در امان نماند و به نگاه تبعیضی در برداشتن بنرها و پوسترهای بزرگ متهم شد به طوری که تعدادی از کاندیداها از شهرداری به خاطر رفتار تبعیض‌آمیز در این موضوع انتقاد کردند.

* اما یکی از کاندیداها نیز از پشت پرده برخی از تبلیغات انتخاباتی به شیوه غیر اخلاقی و کثیف با ورود برخی ترفندهای تبلیغاتی و هزینه‌ کردهای بسیار زیاد خبر داد که به هیچ وجه با عقل و منطق سازگاری ندارد.

* یکی از کاندیداها که از توزیع چادر زنانه در حاشیه شهر اردبیل سخن به میان آورد خطاب به این کاندیدا گفت: از مدافعان حرمی که در سوریه از حریم اهل‌بیت دفاع می‌کنند باید خجالت بکشید که به توزیع چادرهای حرام روی آوردید.

* یکی از کاندیداها نیز به پروژه راه‌آهن اردبیل و پوسیدگی ریل‌های آن اشاره کرد و افزود: به جای یک ریزعلی خواجوی به ده‌ها ریزعلی خواجوی نیاز داریم تا راه‌آهن اردبیل را نجات دهد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار