بازی شهرداری با پارسه به روز دوشنبه موکول شد

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: به دلیل برگزاری انتخابات بازی تیم‌های شهرداری اردبیل مقابل پارسه تهران که قرار بود امروز برگزار شود به روز دوشنبه موکول شده است.
کد خبر: ۱۸۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳ 27 February 2016

بابک پورپناهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: شهرداری اردبیل باید در ورزشگاه صنایع دفاعی تهران امروز به دیدار پارسه تهران می‌رفت اما به دلیل برگزاری انتخابات این دیدار با سه روز تاخیر روز دوشنبه برگزار خواهد شد و تیم شهرداری مصمم است تا نتیجه قابل قبولی را در خانه حریف بگیرد.

وی با بیان اینکه با نزدیک شدن به پایان لیگ دسته یک کشور رقابت‌ها نفس‌گیر شده و تیم شهرداری نیز قصد صعود به نیمه‌های جدول را دارد، افزود: ما هیچ بازی را در هفته‌های پایانی لیگ آسان نمی‌گیریم و سعی‌مان بر این است تا حریفان‌مان را با شکست بدرقه کرده و حداکثر امتیاز را بگیریم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: ما در بازی هفته بیست و نهم لیگ آزادگان نیز باید در اردبیل به مصاف ماشین‌سازی تبریز برویم که احتمالا زمان این بازی نیز تغییر خواهد کرد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، تیم شهرداری در حال حاضر از 27 بازی تنها با هفت گل، هشت مساوی، 12 باخت و با کسب 29 امتیاز در رده 15 لیگ آزادگان قرار دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار