فعالیت 2300 واحد صنفی بدون مجوز در زنجان

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از شکسته شدن 64 مورد پلمب‌های واحدهای صنفی در استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۱۸۹۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹ 29 February 2016
ناصر فغفوری در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: در استان زنجان نمایندگی برند خارجی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای اردیبهشت ماه سال آتی عرضه کالای خارجی با شناسه انجام خواهد شد، اضافه کرد: متاسفانه کالاهای داخلی در استان زنجان با برند خارجی عرضه می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد: دادن تذکر لازم به عرضه پوشاک در استان زنجان از آبان ماه سال جاری آغاز شده است.

فغفوری از شکسته شدن 64 مورد پلمب‌های واحدهای صنفی در استان زنجان خبر داد و افزود: قبح شکستن پلمب مغازه‌ها در زنجان شکسته شده است.

وی بر لزوم نظارت بر عملکرد و جلوگیری از تخلفات اصناف در حوزه مغازه‌ها و فعالیت‌های اقتصادی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: یکی از لازمه‌های ساماندهی واحدهای صنفی رسیدگی، فعالیت واحدهای بدون مجوز است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به فعالیت 35 هزار واحد صنفی در استان زنجان ادامه داد: از این تعداد بیش از 5 هزار واحد بدون مجوز هستند و اقدامات لازم برای تعیین تکلیف این واحدها انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه ساماندهی واحدهای صنفی از اوایل مرداد ماه سال جاری آغاز شده است، عنوان کرد: تا دی ماه سال جاری بیش از 2 هزار و 200 مجوز از این واحدهای صنفی ساماندهی شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از ادامه فعالیت 2 هزار و 300 واحد صنفی بدون مجوز در استان زنجان خبر داد و گفت: تلاش می‌شود این عدد تا پایان سال جاری به 2 هزار واحد بدون مجوز کاهش یابد.

فغفوری تاکید کرد: موضوع رسیدگی به وضعیت واحدهای صنفی فاقد مجوز در دستور کار استان زنجان قرار دارد و تلاش‌ها برای ساماندهی سریع پرونده این واحدها و جلوگیری از فعالیت آن‌ها مورد توجه است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار