مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان خبر داد

رشد 16 درصدی سفر نوروزی با ناوگان عمومی

وی با بیان اینکه مسافران مذکور توسط 49 هزار و 138 سرویس از پایانه‌های استان به مقاصد مورد نظر در داخل و خارج از استان اعزام شدند، افزود: 136 هزار و 585 نفر با اتوبوس، 91 هزار و 850 نفر با مینی‌بوس جابه‌جا شدند
کد خبر: ۱۸۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸ 05 April 2015
به گزارش تابناک گیلان ، ناصر آل‌محمدی پیش از ظهر امروز در نشست حمل و نقل و پایانه‌های گیلان با اشاره به آمار جابه‌جایی مسافران نوروزی با وسایل نقلیه عمومی برون‌شهری اظهار کرد: در نوروز امسال 368 هزار و 790 نفر مسافر توسط وسایل نقلیه عمومی شامل اتوبوس، مینی‌بوس و سواری از پایانه‌های گیلان جابه‌جا شدند.

وی با بیان اینکه مسافران مذکور توسط 49 هزار و 138 سرویس از پایانه‌های استان به مقاصد مورد نظر در داخل و خارج از استان اعزام شدند، افزود: 136 هزار و 585 نفر با اتوبوس، 91 هزار و 850 نفر با مینی‌بوس جابه‌جا شدند.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های گیلان جابه‌جایی 140 هزار و 355 نفر را با سواری به مقاصد مورد نظر درون و برون استانی عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشترین جابه‌جایی آمار مسافران با ناوگان عمومی گیلان مربوط به 15 فروردین بود، خاطرنشان کرد: در این روز 31 هزار و 89 نفر مسافر با 3 هزار و 324 دستگاه وسیله نقلیه عمومی جابه‌جا شدند.

آل‌محمدی، بیشترین جابه‌جایی مسافران نوروزی با ناوگان عمومی را مربوط به شهرستان‌های رشت، آستانه‌اشرفیه و لاهیجان دانست و خاطرنشان کرد: در نوروز امسال بالغ بر 71 هزار نفر از مسافران نوروزی بلیت خود را به صورت پیش‌فروش اینترنتی و حضوری تهیه کردند.

وی برنامه‌ریزی سفرهای نوروزی را خوب توصیف کرد و متذکر شد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های بیشتر سال‌ آینده شاهد رشد بیشتر آمار سفر باشیم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار