رقابت دوهزارنفری یزدیهابرای ورودبه مقطع دکترا

نماینده تام‌الاختیار دانشگاه یزد در برگزاری آزمون‌های سراسری گفت: آزمون ورودی دوره دکترای سال ۹۵ با شرکت دو هزار و ۵۳۴ داوطلب، ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۴ اسفندماه جاری در سه حوزه غدیر، فجر و پردیس علوم دانشگاه یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۰۹۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 02 March 2016
به گزارش تابناک یزد،دکتر سید محسن میرحسینی افزود: در کنکور امسال دکترا در استان یزد یک‌هزار و ۴۲۴ نفر داوطلب مرد و یک‌هزار و ۱۱۰ نفر داوطلب زن در ۶۱ رشته گرایش به رقابت می‌پردازند. به گفته وی محل برگزاری آزمون بانوان در پردیس علوم و آقایان در سالن غدیر و فجر است.
 وی تصریح کرد: کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ از روز سه‌شنبه ۱۱ اسفندماه جاری برای مشاهده و پرینت بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org قرار گرفته است.
وی یادآور شد: باجه رفع نقص از روز چهارشنبه ۱۲ اسفندماه در دانشگاه یزد، ورودی دانش، روبه‌روی سالن فجر دایر است و داوطلبانی که برای پرینت کارت ورود به جلسه آزمون دچار مشکل شده اند، می‌توانند از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۷ به این مکان مراجعه و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۸۲۱۶۰۶۶ تماس حاصل کنند.
دکتر میرحسینی مدت زمان این آزمون را ۲۱۰ دقیقه عنوان کرد که زمان پاسخگویی داوطلبان به دفترچه تخصصی ۱۲۰ دقیقه و دفترچه عمومی ۹۰ دقیقه است. وی با تاکید بر اینکه داوطلبان باید نیم‌ساعت قبل از شروع آزمون در سالن حضور داشته باشند، افزود: به همراه داشتن کارت ورود به جلسه و کارت شناسایی معتبر عکس‌دار برای ورود به جلسه آزمون برای کلیه شرکت‌کنندگان الزامی و به همراه داشتن تلفن همراه و ماشین‌ حساب در جلسه آزمون ممنوع است.
وی متذکر شد: کلیه شرکت‌کنندگان در روز آزمون از ورودی دانش واقع در بلوار دانشگاه به دانشگاه یزد وارد شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار