جشنواره هفت‌سین در اردبیل برگزار می‌شود

شهردار اردبیل گفت:‌ جشنواره هفت‌سین در اردبیل به مناسبت فرارسیدن سال جدید روز ۲۶ اسفندماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۹۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۹ 04 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، حمید لطف‌اللهیان ظهر امروز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اردبیل اظهار داشت: شهرداری اردبیل در قالب برنامه استقبال از بهار خدمات ویژه‌ای را در سطح شهر انجام می‌دهد که نظافت سیمای شهری، مناسب‌سازی نمای شهری، و تمیز کردن اماکن تفریحی،‌ تاریخی و گردشگری از جمله این برنامه‌ها است تا مسافران نوروزی در سفر به اردبیل با سیمای زیبای شهری مواجه شوند.

وی گفت: به منظور هفته منابع طبیعی شهرداری اردبیل 450 هزار درخت و درختچه در سطح شهر اردبیل کاشت می‌شود که این کار به منظور زیباسازی محیط شهری و با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد در اردبیل و به صورت نمادین در 4 پارک بزرگ شهر اردبیل و در چهار منطقه شهری انجام می‌گیرد.

شهردار اردبیل افزود: به مناسبت فرا رسیدن سال جدید شهرداری اردبیل در روز 26 اسفندماه جشنواره هفت‌سین را در اردبیل برگزار می‌کند و در مناطق ورودی شهر و میدان‌های اردبیل، هفت سین‌های بزرگ نیز درست می‌شود.

لطف‌اللهیان تصریح کرد: در رابطه با مسائل بهداشتی و نظافتی حدود 50 سرویس بهداشتی در سطح شهر اردبیل ساماندهی شده و شهرداری اردبیل در رابطه با نظافت اماکن عمومی در سطح شهر اردبیل و در ایام تعطیلات عید نوروز فعالیت‌های مستمری خواهد داشت.

وی بیان کرد: برای ساماندهی دستفروشان در سطح شهر اردبیل هزار غرفه در شهرک بعثت اردبیل پیش‌بینی شده و این افراد در این مکان نسبت به فروش وسایل خود اقدام می‌کنند که این موضوع بی‌نظمی در سطح شهر اردبیل را از بین می‌برد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۴
باسلام خدمت شهردار محترم- جناب آقای دکتر لطف اللهیان غرفه هارو رایگان واگذار نکرده اید که از اون گذشته با توجه به لطفتون و فرمایشتون که افاضه فضل نموده اید «برای ساماندهی دستفروشان در سطح شهر اردبیل هزار غرفه در شهرک بعثت اردبیل پیش‌بینی شده و این افراد در این مکان نسبت به فروش وسایل خود اقدام می‌کنند که این موضوع بی‌نظمی در سطح شهر اردبیل را از بین می‌برد.»
غرفه ها برای مغازه داران کله گنده به فروش رفته و هیچ ساماندهی برای دستفروشان صورت نگرفته است!!!!!
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار