پاکبانان نوروزی به کمک شهرداری می‌آیند

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل گفت: در ایام تعطیلات نوروزی و با کمک تشکل‌های مردم‌نهاد پاکبانان نوروزی به کمک شهرداری می‌آیند تا نسبت به جمع‌آوری زباله‌ها و زیباسازی سیمای شهری تلاشی جدی انجام دهند.
کد خبر: ۱۹۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۸ 05 March 2016

شهرام لازمی‌زارع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: شهرداری نیز طرح استقبال از بهار خود را از 18 اسفندماه در آستانه سال نو با استفاده از تمام تجهیزات و امکانات خودرویی و همچنین نیروی انسانی توانمند و پیمانکاران و تلاش‌گران این عرصه انجام می‌دهد تا بتواند شهری آراسته را در استقبال از نوروز برای هموطنان‌مان مهیا کند.

وی با بیان اینکه در این طرح عظیم مجموعه شهرداری با تمام توان انسانی و تجهیزاتی خود اقدام به رفت و روب شهری، شست و شوی جداول و همچنین زیباسازی سیمای شهری با گل‌کاری در میادین مختلف می‌کند، گفت: اکیپی نیز به عنوان اکیپ بهسازی و تعمیرات در مناطق چهارگانه شهرداری اردبیل فعالیت خواهند کرد تا نسبت به لکه‌گیری و آسفالت برخی از معابر و کوچه‌ها که در این ایام با حجم انبوهی از مسافران و گردشگران روبه‌رو می‌شود اقدام عملی انجام شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اردبیل به برپایی سفره‌های هفت‌سین در چهار منطقه شهرداری و بیش از 11 پارک تعیین شده به ویژه در ورودی شورابیل اشاره کرد و یادآور شد: در ایستگاه‌هایی که شهرداری اردبیل برپا می‌کند در ورودی شهرها از میهمانان و مسافران نوروزی با سوغاتی‌های استان نظیر آش دوغ، حلوای سیاه و آب جوش رایگان استقبال خواهیم کرد.

لازمی‌زارع از مشارکت پاکبانان شهر در ایام نوروز برای کمک به مجموعه شهرداری در نظافت فراگیر شهری خبر داد و بیان کرد: در این باب با توجه به تجارب خوبی که شهرداری در ایام محرم و دهه‌فجر داشته تلاش‌مان بر این است تا مشارکت خود مردم را در این حوزه شاهد و ناظر باشیم.

وی تصریح کرد: با همکاری سازمان پارک‌ها و فضای سبز کاشت درختچه‌های زینتی و همچنین گل‌کاری در میادین آغاز شده و این روند را با توجه به آب و هوای مناسبی که در شهر اردبیل حاکم است تا پایان اسفندماه ادامه می‌دهیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار