رییس جدید دانشکده مهندسی فناوری نوین دانشگاه تبریز منصوب شد

طی حکمی، رییس جدید دانشکده مهندسی فناوری های نوین، از سوی رییس دانشگاه تبریز و با توجه به آراء اساتید دانشکده منصوب شد.
کد خبر: ۱۹۳۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 06 March 2016
به گزارش تابناک تبریز، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در آیین تکریم و معارفه رییس فعلی و جدید دانشکده مهندسی فناوری نوین، انتخاب روسای دانشکده ها با رای اساتید را یکی از مهم ترین اقدامات برای مشارکت همه اعضای هیات علمی در روند اداره دانشگاه خواند و گفت: یقینا با عقل جمعی و مشارکت همگانی انتخاب اصلح انجام گرفته و موجب توسعه و پیشرفت خواهد شد .

دکترمحمدتقی اعلمی افزود: مدیریت دانشگاه به دنبال مدیریت تحول گرا ست و برای بالا بردن بهره وری و استفاده از شیوه های نوین مدیریتی، تغییر و تحول و ورود فکر و ایده جدید به دانشکده ها امری ضروریست.

وی در خاتمه، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های دکتر احمد قنبری که درزمان تصدی مدیریت دانشکده زحمات بسیاری در خصوص ارتقاء سطح دانشکده متحمل شده بود، گفت: دانشکده های فنی مهندسی باید در تدوین برنامه استراتژیک برای توسعه دانشگاه و آینده پژوهشی مشارکت فعالی داشته باشند.

همین گزارش حاکی است: در این مراسم دکتر احمد قنبری گزارشی از اقدامات انجام گرفته طی مدیریت خود ارایه کرد و دکتر سعید گل محمدی نیز به اهم برنامه های آتی خود اشاره کرد.

لازم به ذکر است؛ دکتر سعید گل محمدی، دانشیار گروه آموزشی برق الکترونیک دانشکده مهندسی فناوری های نوین بوده و در سال 92 بعنوان پژوهشگر برتر دانشکده برگزیده شده است و تا کنون 85 مقاله در مجلات ISI ، همایش های علمی و پژوهشی بین المللی و ملی چاپ و ارائه نموده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار