صبا در آرزوی آخرین پیروزی سال

تیم فوتبال صبا در آخرین بازی رسمی خود در سال 94 روز جمعه هفته جاری در قم میزبان پرسپولیس تهران است .صبا بعد از تساوی امیدوارکننده مقابل سپاهان در خانه حریف برا ی دیدار با نماینده پایتخت انگیزه های فراوانی دارد.
کد خبر: ۱۹۵۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۵ 09 March 2016
به گزارش تابناک قم، این بازی از جنبه های مختلف از حساسیت بالای برخوردار است ومی توان امیدوار بود دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند. 

صبا در نیم فصل دوم پرنوسان ظاهر شده و اگر بخواهد به جمع تیم های بالای جدول نزدیک شود باید بازی های باقیمانده خود را با پیروزی پشت سر بگذارد.این تیم در حال حاضربا 33 امتیاز در مکان نهم قرارداردو فاصله امتیازی اش با تیم پنجم جدول 3 امتیاز است. 

پرسپولیس بعد از بازی جنجالی اش با تراکتور سازی تبریز که به تساوی یک بریک در تهران ختم شد با 2 غایب بزرگ به قم سفر می کند.

محسن بنگر و رامین رضائیان در این بازی محروم هستند اما از سوی دیگر  کمال کامیابی نیا بعد از پایان محرومیتش به ترکیب اصلی باز می گردد.

صبا اگر بتواند مانند تراکتور سازی پوشش خوبی را برای مهار طارمی انجام دهد می تواند به نتیجه گرفتن در این دیدار امیدوار باشد.

در این بازی محمد قاضی انگیزه زیادی خواهد داشت تا مقابل پرسپولیس شایستگی های خودش را بار دیگر ثابت کند حضور پیام صادقیان نیز در مرکز خط میانی صبا به عنوان بازیگردان می تواند تیم پرسپولیس را با مشکل مواجه کند.

پرسپولیس با توجه به سقوط یک پله ای اش به رتبه چهارم جدول در صورت ناکامی در این بازی شانس قهرمانی اش در این فصل را کاهش خواهد داد.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار