کمبود پزشک متخصص درهمدان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: خوشبختانه در شهرستان همدان کمبود پزشک متخصص وجود ندارد.
کد خبر: ۱۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵ 08 April 2015

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: خوشبختانه در شهرستان همدان کمبود پزشک متخصص وجود ندارد.

به گزارش ایسنا ؛ دکتر "حبیب الله موسوی بهار" افزود: در تعدادی از شهرستان های استان، در بعضی از رشته ها از جمله زنان، جراحی عمومی، اورتوپدی و ارولوژی با کمبود پزشک متخصص مواجه هستیم.

وی تصریح کرد: در سال 94، نمی توانیم برنامه ریزی برای تربیت پزشک متخصص داشته باشیم اما هر ساله برای جذب پزشک با وزارتخانه رایزنی داشته تا در هنگام توزیع سهم مناسبی برای استان اختصاص بگیریم.

دکتر موسوی بهار با اشاره به طرح ماندگاری پزشکان متخصص در طرح تحول نظام سلامت، گفت: تلاش ما بر این است تا با افزایش میزان پرداختی به پزشکان در مناطق محروم، آن ها را در آن مناطق ماندگار کنیم.

وی در ادامه به خدمات ارائه شده در ایام تعطیلات نوروز 94 اشاره کرد و یادآور شد: در ایام تعطیلات نوروز امسال، 16 بیمارستان فعالیت داشتند و خدمات سونوگرافی، رادیولوژی و دندانپزشکی نیز به مراجعه کنندگان ارائه شد.

دکتر موسوی بهار ادامه داد: همچنین 45 پایگاه اورژانس و امداد هوایی نیز در این ایام به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مردم بود.

وی درباره عمل جراحی قلب باز در همدان گفت: ماهیانه بین 60 تا 70 عمل جراحی قلب باز در بیمارستان اکباتان همدان و تعداد زیادی جراحی به صورت غیرباز انجام می شود.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار