آمادگی مدارس برای استقبال از مسافران نوروزی

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام مدارس و کانون‌های فرهنگی آموزش و پرورش کشور برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی آماده شده است.
کد خبر: ۱۹۸۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۰ 15 March 2016

به گزارشخبرگزاری تسنیمازاردبیل، حمیدرضا کفاش ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: هم‌اکنون تمام مدارس، کلاس‌های درس و کانون‌های فرهنگی برای استقبال از مسافران نوروزی آماده شده است و در این راستا هیچ گونه مشکلی وجود ندارد و فرهنگیان به راحتی می‌توانند در ایام نوروز در محل‌های پیش‌بینی شده اسکان یابند.

وی با اشاره به اینکه محل‌های اسکان فرهنگیان در ایام نوروز در سایت آموزش و پرورش و ویژه‌نامه نگاه مشخص شده است، افزود: خدمات‌دهی به فرهنگیان در ایام نوروز در اولویت‌های اساسی بوده که در این زمینه برنامه‌ریزی منسجم انجام شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: متاسفانه برخی افراد در کشور با شایعه پراکنی و دروغ مطرح کردند که رئیس جمهور در سفر به فرانسه و ایتالیا با استقبال مواجه نشده است ولی این در حالی بود که استقبال دولت فرانسه و ایتالیا از رئیس جمهور ایران بسیار ویژه و باشکوه بود.

کفاش تصریح کرد: کشورمان هم‌اکنون به دستاوردهای بسیار بزرگی در عرصه‌های مختلف دست یافته است و نباید برخی افراد برای رسیدن به منافع شخصی خود این دستاوردها را زیر سوال ببرند که این امر نیازمند نظارت و کنترل اساسی از سوی مسئولان مربوطه است.

وی با بیان برنامه‌های ویژه آموزش و پرورش در سال 94 اظهار کرد: برای سال آینده برنامه توسعه محور را مبنای کار خود قرار داده‌ایم و برای دست یافتن به این امور و اهداف بزرگ باید آینده‌نگر باشیم چرا که تلاش و همت والا لازمه تحقق این امر است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار