تحویل مسکن مهر سلماس بزودی

رئیس اداره مسکن و شهرسازی سلماس گفت: ۴۵۹ واحد مسکن مهر با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصد و ۶۰ واحد نیز با پیشرفت ۸۰ درصد آماده واگذاری به متقاضیان می‌شود.
کد خبر: ۱۹۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۲ 07 April 2015

علیرضا اشرف‌زاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، به آخرین وضعیت مسکن‌های مهر مربوط به اداره مسکن و شهرسازی سلماس اشاره و اظهار داشت: در حال حاضر تعدادی از مساکن مهر در قالب 459 واحد در مسیر کهنه شهر سلماس در دست احداث است که با 98 و 7 دهم درصد پیشرفت فیزیکی همراه است.

وی گفت: هم‌اکنون اقدامات لوله‌کشی گاز داخل ساختمان که جزء قرارداد نیز محسوب نمی‌شود انجام می‌گیرد که با اتمام این عملیات واحدهای مسکن مهر آماده تحویل به متقاضیان این شهرستان می‌شود.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی سلماس تعدادی دیگر از واحدهای مسکن مهر را شامل 60 واحد واقع در فرودگاه متروکه سلماس را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: این واحدها نیز با پیشرفت فیزیکی 80 درصد همراه بوده و درصدد تکمیل آنها و تحویل به متقاضیان هستیم.

اشرف‌زاده تعداد متقاضیان مسکن مهر در سلماس را از ابتدا بیش از یک هزار نفر عنوان و بیان کرد: از این تعداد با توجه به آورده‌های شخصی و نیز استعلام واجدان شرایط 519 واحد مذکور احداث شد.

رئیس اداره مسکن و شهرسازی سلماس گفت: به غیر از این واحدها تعدادی واحد مسکن مهر در سلماس که به این اداره مربوط نمی‌شود تکمیل و به متقاضیان تحویل داده شده است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
گاز ها رو نمیکشن که!الان چند خانواده که مجبور شدن بدون کشیدن گاز اسباب کشی کنند الان موندن رو هوا!...قسد ها رو هم که شروع کردند...کلا مردم علاف شدن!
سلمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۷
در مورد مسکن مهر فرماندار با رییس شهرسازی سلماس مردم بیچاره مسکن مهر را به منگنه کشیدن وچندین ساله کرایه زمین را از اقای سهرابی نگرفتند هالا به اعضا فشار اوردند که شما باید 588هزار تومن که باقی مانده را بپردازید تا به شما گاز بدیم این کجای قانون ایران نوشته شده بدون اینکه جایی بشینی کرایه چندین ساله را پرداخت کنید لطفا به داد ما مسکن مهر که برایمان مسکن زجر شده برسید
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار