غفلت دولتمردان ازبهبودوضعیت معیشت واشتغال

امام جمعه نیر گفت: دولتمردان در سال جدید شایسته است بیشتر از این در حوزه بهبود معیشت، اشتغال و فرهنگ دچار غفلت و کوتاهی نکنند، چرا که وضعیت نامناسبی را در این حوزه‌ها شاهد هستیم.
کد خبر: ۱۹۹۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 18 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نیر اظهار کرد: در سالی که روزهای پایانی آن را سپری می‌کنیم وضعیت اقتصادی به ویژه حاکم شدن وضعیت رکود بر دغدغه‌ها و مشکلات افزوده است و مردم همچنان نگران اوضاع معیشتی و برخی ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه هستند.

وی بیان کرد: این جای خوشحالی نیست که فکر کنیم با تصویب برجام و برخی ارتباطاتی که با غربی‌ها انجام شده وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم بهتر خواهد شد، در حالی که اگر در داخل کشور اقدامی برای رفع رکود و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی انجام نشود، هیچ وقت نمی‌توانیم به خواسته‌ها و مطالبات مردم پاسخگو باشیم.

مقدسی افزود: دولت در سال آینده بدون سر دادن شعار باید در عمل به وعده‌های خود عمل کند چرا که بهبود وضعیت معاش و اشتغال خود رفع کننده بسیاری از آسیب‌های فرهنگی و نابهنجاری‌های فعلی جامعه خواهد بود.

وی به تلخی‌ها و شیرینی‌های سال 1394 نیز اشاره کرد و گفت: یکی از ارزشمندترین کارها مربوط به دیپلماسی موفق ایران در حوزه هسته‌ای و برگزاری باشکوه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بود که برای جامعه ما عزت و افتخار و سربلندی و عزت مداری به ارمغان آورد.

امام جمعه نیر اظهار کرد: در سالی که رو به اتمام است حوادث تلخی همچون حادثه منا کام مردم را تلخ کرد که امیدواریم دیگر شاهد تکرار چنین حوادثی ناگوار به دلیل بی‌تدبیری برخی کشورها نباشیم.

خطیب جمعه نیر نمازگزاران را به انجام کارهای نیک و شایسته در ایام نوروز و دوری از برخی گناه‌ها و معاصی دعوت کرد و گفت: باید فرصت عید نوروز را در راستای تحکیم دوستی‌ها و الفت‌ها قدر بدانیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار