راه‌اندازی کمپ‌های استقبال شهرداری اردبیل

شهردار اردبیل گفت: در آستانه تعطیلات نوروزی و در استقبال شایسته و آبرومند از میهمانان و مسافران، شهرداری کمپ‌های استقبال از میهمان نوروزی و مسافران و گردشگران این ایام در چهار ورودی شهر اردبیل راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۱۹۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۰ 18 March 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، حمید لطف‌اللهیان صبح امروز در آیین راه‌اندازی این کمپ‌ها و بازدید از آخرین وضعیت آمادگی شهر اردبیل در استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی اظهار کرد: ما برخلاف سال‌های گذشته که به شکل چادر از مسافران و گردشگران با انواع نوشیدنی‌ها و سوغاتی‌های استان پذیرایی می‌کردیم این‌بار تصمیم گرفتیم به احترام میهمانان مسافران داخلی و خارجی در قالب یک کلبه آبرومند از آنها استقبال کنیم.

وی گفت: سعی کردیم شکل سنتی این استقبال‌ها با رویکرد میهمان‌نوازی اردبیلی‌ها حفظ شود و در چهار ورودی شهر اردبیل از امروز کمپ‌های ما فعالیت‌شان را آغاز کردند تا با چای، آش دوغ و نان محلی از میهمان و گردشگران ورودی به استان استقبال شود.

شهردار اردبیل به توزیع بسته‌های فرهنگی، در بین مسافران و گردشگران نوروزی اشاره کرد و افزود: در قالب این بسته‌ها سعی کردیم پیام‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی را با محوریت آشنایی بیشتر با دیار دارالارشاد اردبیل به هموطنانمان ارائه کنیم که بخشی از این بسته‌ها نیز مربوط به نقشه اماکن و محل‌های تاریخی اردبیل است.

لطف‌اللهیان به بارش چند روز اخیر اشاره کرد و گفت: ما برای اینکه با نظافت و آراستگی شایسته‌تر شهر به استقبال مسافران و میهمانان برویم برف‌روبی‌ها و زیباسازی فضای شهر به جد دنبال می‌شود و امیدواریم تا لحظه تحویل سال بتوانیم با آراستگی و زیبایی شهر به استقبال سال نو بهار طبیعت برویم.

وی از اهدای جوایز و هدایا به اولین‌ها خبر داد و افزود: اولین گردشگر و مسافری که از چهار ورودی شهر اردبیل وارد این شهر شوند با اهدای جوایز از سوی شهرداری اردبیل روبه‌رو خواهند شد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شهردار اردبیل در پایان سخنان خود اظهار کرد: ما سعی کردیم تا امسال با برنامه‌های مختلف از قبیل استقبال گرم از میهمانان و مسافران و همچنین راه‌اندازی تورهای اردبیل‌گردی و برپایی سفره‌های هفت‌سین زمینه‌ای را فراهم کنیم تا هموطنانی که به این شهر وارد می‌شود از زیبای‌های این شهر بهره ببرند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار