به مناسبت روز زن

اقتصاد مقاومتی در خانواده

بيانيه بسيج جامعه زنان سپاه شهداي استان آذربايجان غربي به مناسبت روز زن.بيست جمادي الثاني سالروز ولادت با سعادت اسوه شگفت طهارت ،آموزگار خوب شهادت،اسوه ي تقوي و معنويت حضرت فاطمه زهرا(س) است.
کد خبر: ۲۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۱ 07 April 2015

به گزارش تيار؛بيست جمادي الثاني سالروز ولادت با سعادت اسوه شگفت طهارت ،آموزگار خوب شهادت،اسوه ي تقوي و معنويت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

زهرا نقطه وصل امامت به مقام نبوت و رسالت است زهرا كوثر خداست زهرا نور ديده و پاره تن بهترين فرستاده خداست زهرا معرفت،نهايت كمال زن و اوج انسان است.

فاطمه آن گوهر گنجينه ي حياء و نماد عصمت و پاكي است كه درك او درك شب قدر است و تداوم بخش سلاله ي پاك محمدي است بزرگ بانويي كه نامش برگرفته از فاطرالسموات است.

تعيين يوم مبارك ولادت زهره ي عصمت به عنوان روز زن از سوي ميراث دار مكتب ولايت حضرت امام خميني(ره) نه تنها بيانگر اوج عزت و كرامت زن مسلمان در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است بلكه به معناي اعلاي الگوي فاطمي بر الگوهاي فريبنده و عقب مانده مدرنيسم و فمينيسم در سرتاسر جهان است بر همگان روشن است همانطور كه با ولادت حضرت زهراي مرضيه (س) خط بطلاني بر عقايد جاهلي پيرامون زن كشيده شده است .

پس از پيروزي انقلاب اسلامي آن نگرش حيوان به زن به يكباره منسوخ شد و زن به عنوان عنصري سرنوشت ساز به عرصه هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، فرهنگي، علمي و آموزشي راه يافت و درجهت نيل به والاترين مقام انساني هم پاي مردان براي تجديدبناي اسلام و قرآن قيام كرد.

بسيج جامعه زنان سپاه شهدا ضمن تبريك سالروز ولادت زهراي اطهر(س) و سلاله پاكش خميني بت شكن(ره) رهپويان فاطمي به عنوان يكي از مهمترين اقشار بسيج با پيروي از دستورات قران و عزت و منويات مقام معظم رهبري در بهره مندي بيشتر از حجاب و عفاف آمادگي خود را جهت معرفت افزايي بيشتر درباره محقق شدن شعار سال« دولت و ملت، همدلی و همزبانی» در غالب همايشهاي علمي وكارگاههاي آموزشي با عنوان نقش زنان در مبحث اقتصاد مقاومتي درخانواده و تحقق سبک زندگي ایرانی اسلامي اعلام ميدارد.

از محضر كبريايي حضرت دوست مسئلت داريم تا به ما و همه شيفتگان ولايت توفيق پيروي از امير عاشورايان زمان عنايت فرمايد.

«ربنا افرغ علينا صبرا و ثبت اقدامنا و انصرنا علي القوم الكافرين»

 

بیشتر بخوانید:
 
زیارت عاشورا
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار