معاون عمرانی شهرداری خوی:

عملیات محوطه سازی موزه اشیای تاریخی خوی آغاز شد

معاون فنی و عمرانی شهرداری خوی از آغاز محوطه سازی موزه اشیای فرهنگی و تاریخی شهرستان خوی خبر داد.
کد خبر: ۲۰۱۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۶ 24 March 2016
مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه

 
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک آذربایجان غربی از خوی، علی اصغر سلیمانی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرا رسیدن ایام آغازین سال جدید و عید نوروز و حضور گردشگران و مسافرین نوروزی برای بازدید از موزه اشیای تاریخی خوی شهرداری خوی محوطه سازی این موزه و کتابخانه قدیمی پشت ساختمان موزه فعلی را در دستور کار خود قرار داد.
وی اضافه کرد: ساختمان سابق کتابخانه قدیمی پشت موزه در حال آماده سازی از سوی میراث فرهنگی خوی برای راه اندازی موزه مردم شناسی است که با عنایت به لزوم ساماندهی و محوطه سازی این مکان برای عید نوروز شهرداری طی هماهنگی های صورت گرفته نسبت به اصلاح و ساماندهی فشرده محوطه موزه در 5 روز پایانی سال اقدام کرد. 
معاون فنی و عمرانی شهرداری تاکید کرد: در این پروژه 5 روزه 120 متر مربع تخریب و خاکبرداری صورت گرفته و 250 متر مربع سنگ فرش از سوی شهرداری انجام گرفت. 
وی تصریح کرد: 130 متر طولی جدول گذاری و 300 متر مربع فضای سبز و اجرای خاک نباتی صورت گرفته و ترمیم، بهسازی و تحکیم پی دورتا دور ساختمان قدیمی موزه از دیگر اقدامات شهرداری در این پروژه بوده است. 
سلیمانی اضافه کرد: نصب نیمکت و سطل زباله تولیدی شهرداری نیز در این محوطه نصب و برای بهره برداری شهروندان و میهمانان نوروزی قرار گرفت.
خبرنگار:سعیدفرجی





مصاحبه اختصاصی سایت خبری و تحلیلی تابناک آذربایجان غربی با سرپرست مرکز علمی-کاربردی دانشگاه صنعتی ارومیه
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار