شهردار ساری

مشکل ترافیک ساری امسال حل می‌شود

شهردار ساری گفت: طرح‌هایی در ارتباط با مناسب‌سازی ترافیک در دستور کار است که برای همیشه کابوس ترافیک از سر شهر و شهروندان برداشته می‌شود.
کد خبر: ۲۰۲۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۶ 27 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، مهدی عبوری با تشریح اقدامات انجام شده در سال گذشته در شهرداری با اشاره به اینکه در این مدت کوتاه کارهای بزرگی انجام شد که عمده آنها زیربنایی بودند، اظهار کرد: پروژه مهار آب‌های سطحی که چند 10 میلیارد تومان هزینه داشت و یا برای تبدیل ساری به قطب گردشگری پروژه‌های بی‌شماری احداث شدند که بوستان ملل یا میدان شهر آشوب از آن جمله است و این پروژه‌ها سیمای ساری را متحول ساختند.

وی با تاکید بر اینکه بدون همراهی مردم و حمایت شورای شهر این گام‌ها برداشته نمی‌شدند، به بیان طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری در سال‌جاری پرداخت.

عبوری با اشاره به اینکه اتمام پروژه‌های بزرگی را پیش رو داریم که هر یک از آنها در بالندگی شهر نقش و سهم مهمی دارند، تصریح کرد: طرح‌هایی که در پیوند با مناسب‌سازی ترافیک در دستور کار هستند می‌توانند برای همیشه کابوس ترافیک را از سر شهر و شهروندان بردارد زیرا وقتی مدعی هستیم می‌خواهیم ساری قطب گردشگری باشد پس باید برای سامان دادن ترافیک آن هم برنامه داشته باشیم که داریم.

شهردار ساری در بخش دیگری به وظایف اقشار مختلف در توسعه متوازن شهر اشاره کرد و ادامه داد: اصناف ساری به‌حق قشری شریف و با کرامت هستند و امیدوارم بتوانیم در سایه این همدلی گام‌های بلندتری برای عمران ساری برداریم.

وی ادامه داد: این به نفع رونق گرفتن کسب و کار هم خواهد بود به‌ویژه که ساری در دوران اوج‌گیری صنعت گردشگری شاهد شکوفایی اقتصاد و به تبع آن رونق بازار هم می‌شود.

عباس رمدانی رئیس اتاق اصناف مرکز مازندران نیز گفت: اصناف در هر شهری خود را موظف به همراهی و همدلی با مردم و خادمان مردم می‌داند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار