با محوریت تکریم مادران و همسران شهدا

هشتمین محفل شب شیدایی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد

هشتمین محفل شب شیدایی با محوریت تکریم مادران و همسران شهدا، در آستانه میلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۲۰۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰ 08 April 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم، در هشتمین محفل شب شیدایی که با حضور خانواده‌های معظم شهدا، پیشکسوتان دفاع مقدس، مسئولانی از حرم مطهر حضرت معصومه(س)، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و دیگر نهادهای استان برگزار شد، ابتدا سردار حسین کاجی راوی و پیشکسوت دفاع مقدس طی سخنانی با اشاره به نقش بی‌بدیل مادران شهدا در تربیت فرزندانشان، به عنوان نمونه از ویژگی‌های رفتاری و تربیتی مادر شهید غضنفری نام برد و گفت: مادران و همسران ما در جامعه می‌توانند همچون این مادر بزرگوار، به حضرت زهرا(س) و حضرت ام‌البنین(س) تاسی کرده و فرزندان برومند خود را برای اسلام و سربازی در رکاب امام زمان(عج) تربیت کنند.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری مدیر موسسه روایت سیره شهدا به ایراد سخن پرداخت. وی با اشاره به تاثیر‌گذاری شگرف مادران و همسران شهدا در ارائه سبک زندگی اسلامی، خاطرنشان کرد: امروز نقش مادران و همسران شهدا در تربیت نسلی همگون با شهدای هشت سال دفاع مقدس، بسیار ارزشمند و غیرقابل انکار است و چنین نسلی می‌تواند تا ظهور حضرت حجت(عج) مایه افتخار و سربلندی برای نظام اسلامی باشد.

برگزاری تئاتر خیابانی با موضوع کرامات حضرت معصومه(س) و رونمایی از نرم‌افزار اندرویدی زندگی‌نامه سرداران شهید، از دیگر برنامه‌های هشتمین نشست شب شیدایی در قم بود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار