مدارس ایستگاه اول پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

کد خبر: ۲۰۷۱۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹ 05 April 2016


معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باید از مدارس و آموزش دانش آموزان آغاز شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه البرز، شهیندخت مولاوردی در حاشیه نخستین همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان البرز که امروز(17فروردین)، در مدرسه شهید کلانتری برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از برگزاری این همایش آموزش و توانمندسازی دختران و دانش‌آموزان در برابر بیماری‌هایی چون ایدز است.

وی با اشاره به نقش موثر آموزش در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی افزود: توانمندسازی و آموزش نقش موثری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد و امیدواریم برگزاری چنین همایش‌هایی گامی موثر در جهت تحقق سلامت اجتماعی جامعه باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: همایش پیشگیری از آسیب ‌ای اجتماعی با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد برگزار شده است که این اقدام از ظرفیت ویژه مردمی در حوزه مشارکت های اجتماعی نشات می‌گیرد.

مولاوردی ادامه داد: البته برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تنها نباید به ظرفیت‌های مردمی بسنده کرد لذا انتظار داریم که همه دستگاه‌های اجرایی با هم افزایی و تعامل تحقق این مهم را تسریع بخشند.

معاون رئیس‌ جمهور در امور زنان و خانواده در پایان گفت: اینکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از مدارس و دانش آموزان آغاز شده نقطه عطفی در کاهش آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود و امیدواریم تا پایان سال جاری این برنامه در تمام مدارس کشور و استان البرز اجرا شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار