مدیر کل بهزیستی گیلان:

پروژه های کددار بهزیستی نیازمند بودجه

مدیر کل بهزیستی گیلان گفت: بهزیستی گیلان سه پروژه کددار دارد که برای اتمام و یا احداث نیازمند اختصاص اعتبار در سفر رئیس جمهور به این استان است.
کد خبر: ۲۰۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰ 09 April 2015
به گزارش تابناک گیلان، حسین نحوی‌نژاد صبح امروز در نشست بهزیستی گیلان اولویت‌های این نهاد در سفر قریب‌الوقوع هیئت دولت به گیلان را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه بهزیستی گیلان دارای سه پروژه کددار است، اظهار کرد: در سفر هیئت دولت به گیلان نیاز است مراحل ساخت این پروژه‌ها آغاز و یا به پایان برسد.

مدیر کل بهزیستی گیلان سالن ورزشی سر پوشیده چند منظوره معلولان بهزیستی در آستانه‌اشرفیه را از جمله پروژه‌های کددار عنوان کرد و افزود: امیدواریم در سفر رئیس جمهوری اعتبار مناسبی برای این پروژه اختصاص یابد.

وی پروژه نیمه تمام استخر شنای ویژه معلولان را از دیگر پروژه‌های بهزیستی گیلان ذکر کرد و گفت: این پروژه از سال 90 آغاز شده و تاکنون 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای اتمام آن نیاز به اختصاص اعتبار است.

نحوی‌نژاد احداث اردوگاه فرهنگی‌ورزشی معلولان لاهیجان را از دیگر پروژه‌های کددار بهزیستی گیلان برشمرد و یادآور شد: امیدواریم در سفر هیئت دولت به گیلان و اختصاص اعتبار بتوانیم عملیات احداث این پروژه را آغاز کنیم.

وی با اشاره به اینکه اردوگاه مذکور می‌تواند موجب رونق اقتصادی و گردشگری گیلان باشد، تصریح کرد: این پروژه می‌تواند پذیرای اردوهای مختلف کشوری باشد.

مدیر کل بهزیستی گیلان تکمیل و تجهیز آسایشگاه معلولان رشت و صومعه‌سرا را از دیگر پروژه‌های این نهاد عنوان کرد و متذکر شد: این پروژه تاکنون حدود 80 درصد پیشرفت داشته و تمام هزینه‌های آن توسط خیران تامین شده است.

وی تکمیل پروژه‌های مذکور را از خواسته‌های مهم بهزیستی گیلان در سفر هیئت دولت به این استان ذکر کرد و یادآور شد: تسریع در اتمام پروژه‌ها موجب رضایت‌مندی جامعه هدف و نیز مردم گیلان می‌شود.

نحوی‌نژاد به روز زن اشاره کرد و گفت: اکنون از 981 کارمند بهزیستی گیلان تعداد 705 نفر که 72 درصد را شامل می‌شود از بانوان هستند و بیش از 400 نفر از بانوان مدرک کارشناسی دارند.

وی نقش بانوان در پیشبرد اهداف بهزیستی را مهم خواند و خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی که قشر زیادی از بانوان را زیرپوشش دارد بهتر و مطلوب‌تر می‌تواند به افراد آسیب دیده یاری و کمک کند.

مدیر کل بهزیستی گیلان زنان بی‌سرپرست، سرپرست خانوار، کودکان بی‌سرپرست و بد سرپرست، معلولان و... را جامعه هدف این نهاد ذکر کرد و افزود: بیشتر کارشناسان بهزیستی از بانوان هستند و خدمات مددکاری را ارائه می‌دهند.

وی با تصریح بر اینکه نقش بانوان در بهزیستی پررنگ است، متذکر شد: برخی بانوان دارای مسئولیت‌های اداری متعدد هستند که نشانه توانمندی آنها در امر مدیریتی است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار