در صحن علنی مجلس مطرح شد:

تذکر پورفاطمی درباره توقف "ته لنجی"

از دولت و رئیس جمهور می‌خواهیم که توجهی به این مساله داشته و به رئیس گمرک تذکر دهند تا مراقب سفره و روزی مرزنشینان باشند.
کد خبر: ۲۱۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷ 16 April 2016
نماینده دشتی و تنگستان از توقف ته لنجی در استان‌های جنوبی انتقاد کرد و گفت: مرزنشینان بوشهر، هرمزگان و خوزستان دچار مشکل و دغدغه شده‌اند.


محمد مهدی پورفاطمی در نشست علنی نوبت عصر امروز (سه‌شنبه، 24 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزرای اقتصاد و کشور در خصوص مسئله ته لنجی گفت: در سه استان بوشهر، خوزستان و هرمزگان دولت مسئله ته لنجی را قطع کرده است و اکثر مردم مرزنشینان این 3 استان دچار مشکل شده‌اند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تاکید کرد: از ریاست جمهور تقاضا می‌شود که با تذکر به گمرک و وزرای اقتصاد و کشور به این موضوع رسیدگی شود.

وی ادامه داد: از دولت و رئیس جمهور می‌خواهیم که توجهی به این مساله داشته و به رئیس گمرک تذکر دهند تا مراقب سفره و روزی مرزنشینان باشند.

گفتنی است در پی نامه اخیر «کرباسیان» رییس گمرک ایران به رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور و درخواست محدودیت هایی برای ورود کالای همراه ملوانی در استان های جنوبی، فعالیت شناورها در این خصوص کاهش یافته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار