معرفی سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزش

مهرداد نادری‌فر، به عنوان سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزشی استان همدان انتخاب شد.
کد خبر: ۲۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ 11 April 2015
مهرداد نادری‌فر، به عنوان سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزشی استان همدان انتخاب شد.

به گزارش فارس؛صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی کشور که چند سالی است به طور مدام فعالیت خود را در سطح کشور آغاز کرده، این بار با ارسال ابلاغی «مهرداد نادریفر» را به عنوان سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزشی استان انتخاب کرد.

مهرداد نادری‌فر در این زمینه با اشاره به تشکیل این انجمن گفت: از اواسط دی ماه سال گذشته به صورت رسمی کار خود را در این انجمن آغاز کرده‌ام.

وی ادامه داد: در همین راستا و برای اجرای اهداف از پیش تعیین‌شده ابتدا پرویز ریحانی را به عنوان دبیر این انجمن معرفی کردم تا با همکاری وی تا برگزاری مجمع عمومی کارهای لازم را انجام دهیم.

سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزشی استان همدان تصریح کرد: در ابتدا ابلاغی را به تمام هیئت‌های ورزشی استان ارسال کرده‌ایم که در آن خواستار معرفی یک نفر به عنوان مسئول کمیته پیشکسوتان هیئت شدیم.

وی بیان کرد: این انجمن در نظر دارد در وهله اول تمام پیشکسوتان ورزشی بالای 50 سال استان را شناسایی کرده و زمینه را برای برگزاری نخستین مجمع عمومی انجمن پیشکسوتان ورزشی همدان مهیا کند.

نادری‌فر ادامه داد: هدف از برگزاری مجمع عمومی انتخاب اعضای هیئت مدیره و سپس رئیس و دبیر جدید است تا این انجمن کار خود را به صورت رسمی آغاز کند.

وی کار این انجمن را حمایت از پیشکسوتان قلمداد کرد و افزود: هدف اصلی این انجمن بررسی نیازهای اعضا و تلاش در رفع آنها در حد امکانات موجود است.

سرپرست انجمن پیشکسوتان ورزشی استان همدان ادامه داد: اعطای انواع تسهیلات بانکی اعم از مسکن، ازدواج فرزندان، کمک‌هزینه تحصیلی فرزندان در صورت نیار و به صورت قرض‌الحسنه از دیگر کارهای حمایتی برای پیشکسوتان ورزشی استان است.

وی تصریح کرد: ارائه کمک‌های بلاعوض در صورت نیاز و در حد توان انجمن و اعطای تسهیلات بیمه‌ای نظیر خدمات درمانی، حوادث، عمر، ازکارافتادگی، قطع نخاع و بیمه مسئولیت از دیگر خدمات حمایتی این انجمن وابسته به صندوق حمایت از پیشکسوتان ورزشی است.

نادری‌فر خاطرنشان کرد: در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد برگزاری مجمع عمومی این انجمن خواهیم بود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار