تابناک بررسی می‌کند/

آخرین وضعیت تمرینات تیم ذوب‌آهن اصفهان

تابناک: ذوب آهن پس از بازگشت از مالزی تمرینات خود را از روز جمعه آغاز کرد، سبزپوشان برای کسب آمادگی بیشتر چند دیدار تدارکاتی را برنامه ریزی کردند.
کد خبر: ۲۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۹ 18 January 2015
به گزارش تابناک، تیم ذوب‌آهن اصفهان که به تازگی از مالزی به اصفهان بازگشته است، تمرینات خود را از روز جمعه این هفته آغاز کرده است. ذوبی‌ها پس از پشت سر گذاشتن چند دیدار تدارکاتی در مالزی حالا به دنبال ارتقا سطح آمادگی خود هستند تا بتوانند روند نتیجه گیری خود در لیگ برتر را ادامه دهند.

محمد علی شجاعی، سرپرست تیم ذوب‌آهن اصفهان پیرامون وضعیت تمرینات تیم ذوب‌آهن گفت: خوشبختانه همه چیز خوب بوده و بازیکنان به شرایط مطلوب خود رسیده‌اند. تمرینات صبح و بعد از ظهر انجام می‌شود و بازیکنان در این مدت به تمرینات تیمی و بدنسازی می‌پردازند.

وی ادامه داد: مقرر شده عصر یکشنبه برای کسب آمادگی بهتر دیداری با تیم گیتی‌پسند انجام دهیم تا بازیکنان بتوانند به شرایط مطلوب برسند. البته طبق برنامه‌ریزی‌ها چهارشنبه نیز دیدار تدارکاتی با پاس همدان برنامه‌ریزی کردیم تا آخرین نکات و تذکرات را به بازیکنان دهیم.

سرپرست تیم ذوب‌آهن اصفهان تصریح کرد: تمام تلاش ما برای برگزاری این اردو‌ها افزایش هماهنگی و ارتقا شرایط آن‌ها بوده و سعی داریم با استفاده از این شرایط جایگاه بهتری در نیم فصل دوم کسب کنیم.

وی افزود: بازیکنانی که به تازگی به تیم ما پیوستند از شرایط خوبی برخوردار هستند و توانستند رضایت ما را جلب کنند، البته آن‌ها باید با استفاده از این اردو‌ها هماهنگی این بازیکنان را افزایش دهیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار