برگزاری همایش شرکت‌های حامی مصرف‌کننده / اعتراض فعالین مدنی به حفاری شهرداری / اختلاف‌نظر آقای نماینده و استاندار / احداث کارخانه ی روسی در همدان / شهردار همدان در لبه ی تغییر/ حضور روح‌الامینی در رزن

برخی منابع از احتمال جابجایی شهردار همدان در ماه‌های آینده خبر دادند، این منابع معتقدند که اعضای شورای اسلامی شهر همدان از عملکرد شهردار همدان رضایت ندارند و برای ایجاد تحرک بیشتر در مدیریت شهری به گزینه‌های جایگزینی سید مصطفی رسولی می‌اندیشند.
کد خبر: ۲۱۶۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵ 22 April 2016

برگزاری همایش شرکت‌های حامی مصرف‌کننده

رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان همدان از برگزاری دومین همایش «شرکت‌های حامی مصرف‌کننده» در همدان خبر داده است.

این همایش در اردیبهشت سال جاری به میزبانی همدان و در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان برگزار می‌شود.


اعتراض فعالین مدنی به حفاری شهرداری

شهرداری همدان در منطقه آقاجانی بیگ برای احداث پارکینگ طبقاتی اقدام به حفاری کرده که با اعتراض فعالین مدنی روبرو شده، گویا این محوطه جزو بافت‌های تاریخی بوده و برخی معتقدند آثار تاریخی متعلق به دوره مادها در این محله قدیمی وجود داشته که شهرداری همدان بدون در نظر گرفتن این موضوع مهم اقدام به حفاری کرده است.

به گفته برخی آگاهان اعتراض این فعالان مدنی در برخی شبکه‌ها نیز مطرح‌شده است.


اختلاف‌نظر آقای نماینده و استاندار

مدیریت یکی از شرکت‌های نیمه ‌دولتی استان به علت اختلاف ‌نظر بین مدیریت ارشد استان با یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به چالش کشیده شده و زمزمه جابجایی این مدیر به گوش می‌رسد.

گویا این نماینده مجلس شورای اسلامی نسبت به عملکرد مدیر شرکت مزبور و نحوه دخل و خرج منابع که از محل درآمدهای آن است رضایت نداشته و خواهان تغییر مدیریت است.

این شرکت نیمه ‌دولتی از چند محل درآمد کسب می‌کند اما در شهرستان مورد اختلاف از منابع درآمدی را هزینه نمی‌کند که این موضوع به نارضایتی شهروندان آن منطقه انجامیده است.


احداث کارخانه ی روسی در همدان

استان همدان و استان سوردلوفسک روسیه چندین تفاهم‌نامه همکاری امضاء کردند که طبق یکی از این تفاهم‌نامه‌ها مقررشده روس‌ها در همدان کارخانه بسته‌بندی محصولات ایجاد کنند.

روز سه شنبه یک هیئت تجاری به سرپرستی استاندار سوردلوفسک روسیه به استان همدان سفر کردند که در نخستین روز در استانداری همدان چندین تفاهم‌نامه همکاری درزمینه‌های فرهنگی، اقتصادی و گردشگری به امضاء دو استاندار رسید.


شهردار همدان در لبه ی تغییر

برخی منابع از احتمال جابجایی شهردار همدان در ماه‌های آینده خبر دادند، این منابع معتقدند که اعضای شورای اسلامی شهر همدان از عملکرد شهردار همدان رضایت ندارند و برای ایجاد تحرک بیشتر در مدیریت شهری به گزینه‌های جایگزینی سید مصطفی رسولی می‌اندیشند.

البته بعضی کارشناسان معتقدند اعضای شورای شهر همدان در سال پایانی فعالیت خود قرار دارند و چون برای دوره پنجم نیز می‌خواهند نامزد شوند برای اینکه از عملکرد خود در شورا دفاع کنند چاره‌ای جز جابجایی شهردار همدان ندارند تا از این طریق به بخشی از مطالبات شهروندان پاسخ دهند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار