اظهارات روشنگرانه امیرحقیان:

نتوانستیم شورا را با وحدت رویه جلو ببریم/بده و بستان از متن شورا شروع شد

حقیان یاد آور شد:به خاطر دارم که شب آن جلسه ی خانگی که سیزده نفره اقلیت و اکثریت را تشکیل دادند. برخی ها می خواستند امضا خود را پس بگیرند که من به انها گفتم که از مروت نیست که امضا را پس گیرد.
کد خبر: ۲۱۷۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 24 April 2016
به گزارش تابناک تبریز،امیر حقیان به عنوان دومین ناطق پیش از دستور با تقدیر و تشکر از شورای چهارم برای بررسی بودجه سه سال و عملکرد فعالیت های دیگر گفت:من به ریس شورا پیشنهاد می دهم تمامی مصوبات شورای چهارم به صورت یک کتاب طراحی شود تا مردم بتواند عملکرد شورا را ارزیابی دقیق انجام دهند.
امیر حقیان در مورد بودجه ماده های 16 و 17 گفت:چهار چوبی نگاشته شود تا بتوانیم نظامند تر عمل نمانیم.
حقیان در مورد تشکیل اقلیت و اکثریت در شورا گفت:بعد از سال 92 که بیست و یک نفر عضو شورا به دست مردم انتخاب شد و قبل از شروع شورای چهارم,جلسه ی در خانه یکی افراد شاخص و معروف خارج  از اعضای شورا برگزار شد که 13 نفر در این جلسه حضور یافته و صورت جلسه ی برای ریاست شورا  امضا گردید.و در طرف دیگر هشت نفر از اعضای شورا که در میان آنها شهردار سابق و معاون سابق  شهرداری تبریز وجود داشت در اقلیت قرار گرفتند.
و از سوی دیگر سه نفر عضو با تفرقه افکنی شورا را به تنش کشیده اند.
حقیان اظهار داشت:متاسفانه  نتوانستیم شورا را با وحدت رویه جلو ببریم و بعد از برگزاری جلسه خانگی,ظاهرسازی و دروغ گویی توسط یکی از اعضا که می گفت با وضوح هستم و به فلان فرد رای نمی دهم .
و از سویی,  سه نفر پیشنهاد می دادند که به طرف شما اقلیت می آییم .
بده و بستان از متن شورا شروع شد.
جالب است برخی تمایلی به گرفتن منصب داشتند.
حقیان یاد آور شد:به خاطر دارم که شب آن جلسه ی خانگی که سیزده نفره اقلیت و اکثریت را تشکیل دادند. برخی ها می خواستند امضا خود را پس بگیرند که من به انها گفتم که از مروت نیست که امضا را پس گیرد.
امیر حقیان باشاره به دستگیری های اخیر گفت :متاسفم بعد از  مشخص شدن دفتر مشاورین شورا  و حکم ابلاغ غیر قانونی انجام گرفته است و هرسی که در شورا انجام گرفت باید متکی به شاخه ها نباشد و این اصلاح به  ریشه نیز برسد.

حقیان اذعان داشت :عزیزان من شنیده ام دو نفر از اعضا با همکاری  افراد خارج از مجموعه جلساتی غیر از جلسات علنی  برگزار می کنند  که من می گویم باید این جلسات ترک شود  و تعطیل شود زیرا نیاز وجود ندارد که خارج از شورا جلسات برگزار شود زیرا ما خودمان می توانیم برای شهر تصمیم  بگیریم.
امیرحقیان طی یک نامه ی پنج مورد را از شهردار تبریز خواست که در این موارد چارت سازمانی شهرداری و تعداد کارکنان مناطق و مرکز و سازمانها و درباره تعداد سفرهای مدیران شهرداری و بحث مالی انها و هدف از سفر را خواستار شد و یکی از این موارد نقش کادستر شهرک خاوران که به مردم واگذار شده است را از شهردار خواستار شد.
امیرحقیان در اخر سخنان اش گفت:امیدوارم در طول یک هفته جواب نامه ی ارایه  شده به شهردار را بگیرم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار