شرط اتحادیه تعاون روستایی برای خرید گندم

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان کهگیلویه گفت: اگر خرید گندم " دروم " به ما سپرده نشود امسال از خریدن و انبار گندم " معمولی " خودداری می‌کنیم.
کد خبر: ۲۲۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۴ 27 April 2016
حبیب دیبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دهدشت اظهار داشت: با توجه به آمادگی و داشتن انبارهای بزرگ برای ذخیره گندم سال گذشته خرید گندم ( معمولی و دروم ) شهرستان توسط اتحادیه تعاون روستایی شهرستان کهگیلویه انجام شد.

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان کهگیلویه عنوان کرد: در جلسه‌ای که در سازمان تعاون روستایی استان برگزار شده بود تنها پیشنهاد خرید گندم " معمولی " به اتحادیه مطرح گردید که با این موضوع به شدت مخالفت شد.

وی با بیان اینکه اداره غله تصمیم دارد خود به خرید گندم " دروم " مبادرت کنند، افزود: سال گذشته از مجموع 6 هزار تن خریداری شده نزدیک به یک هزار و 500 تن گندم " معمولی " بود که امسال پیش بینی می شود این مقدار نزدیک به 3 هزار تن برسد و با توجه اینکه برای خرید هر کیلو گندم 22 ریال کارمزد به ما تعلق می‌گیرد درآمد حاصه حدود 6 میلیون تومان است که هزینه لودر اجاره‌ای ما هم نمی‌شود.

دیبا با بیان اینکه اگر خرید گندم " دروم " به ما سپرده نشود امسال از خریدن و انبار گندم خودداری می‌کنیم، گفت: در جلسه تعاون تعاون روستایی استان اداره غله وعده داد که با هماهنگی با تهران خرید گندم " دروم " را به اتحادیه تعاون روستایی بسپارد و از اتحادیه تعاون روستایی خواسته شد که باسکول و انبارهای خرید گندم خود را آماده کنند.

وی با بیان اینکه برای تجهیز و آماده نمودن انبارها و باسکول هزینه کرده‌ایم، افزود: اکنون آمادگی خرید گندم را داریم اما در جلسه برداشت شهرستان اعلام شد که اداره غله خود به خرید گندم " دروم " می‌پردازد.

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه خرید گندم " معمولی " به تنهایی حتی هزینه کارگر و ماشین آلات اجاره‌ای ما را تامین نمی‌کند، گفت: اگر تا 15 اردیبهشت خرید گندم " دروم " به ما سپرده نشود به دلیل مشکلات مالی انبارهای مهیا شده برای خرید گندم را به شرکت‌های خصوصی برای کارهای دیگر اجاره می‌دهیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار