صعود به لیگ برتر، کمترین لیاقت نفت آبادان است

سرمربی تیم فوتبال صنعت‎ نفت آبادان با بیان این‎که صعود به لیگ برتر کمترین لیاقت تیمش است، ابراز امیدواری کرد این تیم با سه فاکتور هم‎بستگی، رفاقت و انگیزه به این مهم دست پیدا کند.
کد خبر: ۲۲۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲ 28 April 2016

نادر دست نشان در ابتدا درخصوص برد ارزشمند تیمش در دیدار برابر مس کرمان در لیگ دسته اول فوتبال کشور اظهار کرد: بازی بسیار سنگینی را پشت سر گذاشتیم، چراکه مس از هر لحاظ تیم کامل و از هر نظر نیز آماده پیروز شدن بود.

وی مس کرمان را تیمی با امکانات بسیار خوب توصیف کرد و افزود: آنها با تیم کاملی که داشتند، بازی را برای ما سخت کرده بودند ولی خوشبختانه با شناخت و تحلیل خوبی که از سیستم و بازیکنان تیم حریف داشتیم، برنامههایمان را به درستی پیاده کردیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه در بازی برابر مس کرمان، در کارهای دفاعی بسیار موفق بودیم، گفت: تنها در یک صحنه خط هافبک و دفاع ما غافلگیر شد ولی در باقی موارد به خوبی تیم حریف را کنترل کردیم.

وی با اشاره به خط حمله تیمش در این بازی نیز عنوان کرد: در این بخش نیز بسیار خوب کار کردیم و توانستیم دو گل به ثمر برسانیم که فکر میکنم این کمترین استحقاق ما بود و اگر بازیکنان مقداری در دادن پاس نهایی دقت لازم را میکردند، شاید میتوانستیم نتیجهبهتری نیز رقم بزنیم، زیرا ما گردش توپ بسیار عالی در بازی داشتیم.

دستنشان افزود: تیم صنعت نفت آبادان، تیم ریشهدار، محبوب و مردمی فوتبال ایران هست و به اعتقاد من صعود به لیگ برتر کمترین لیاقت این تیم است.

او اضافه کرد: جهت نیل به این هدف، هفتهها است در حال کار هستیم تا بازیکنان را به خودباوری لازم برسانیم. امیدوارم اکنون که شرایطمان برای صعود به لیگ برتر حساس شده و از شانس خوبی برخوردار هستیم، این خودباوری در مردم آبادان و خوزستان نیز ایجاد شود و برای حمایت از تیم، در بازیهای آتی به ورزشگاه بیایند چراکه ما سه هفته حساس را پیش رو داریم و حضور و حمایت آنها باعث تقویت بازیکنان میشود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که با توجه به نزدیک شدن این تیم به صعود به لیگ برتر، چه برنامهای برای سه بازی آخر دارند؟ گفت: هر سه بازی برای ما حکم فینال را دارد و خوشبختانه برخلاف نظر برخیدوستان که هنوز هم متوجه نشدهاند لیگ 20 تیمی ما تا چه اندازه برای فوتبال ما مفید بوده است و کیفیت تیمها را تا چه حد خوب کرده است، میبینیم 20 تیم شدن لیگ باعث شده رقابت، هم در بالا و هم پایین جدول بسیار خوب باشد و اکنون تمام تیمها به جز سه تیم، در معرض سقوط از صدر جدول یا سقوط به دسته پایینتر هستند که این بسیار خوب و زیبا است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تمام تمرکز ما معطوف به بازی با شهرداری اردبیل است که در این راه وظیفهی خودمان میدانیم که بازیکنان را به خوبی آماده و باانگیزه نگه داریم. در سوی مقابل نیز انتظار داریم تماشاگران حمایت لازم را انجام دهند تا تیممان تقویت شود و همانگونه که روز دوشنبه 10 هزار کرمانی برای حمایت از مس به ورزشگاه شهید باهنر کرمان آمدند، خوزستانیها و آبادانیهای عزیز هم به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند تا با کمک آنها، قویتر ظاهر شویم.

دستنشان در پایان درخصوص اینکه چند درصد به صعود تیمش به لیگ برتر امیدوار است؟ پاسخ داد: فعلاً بازی به بازی پیش میرویم و در حال حاضر نیز فقط به بازی با شهرداری اردبیل فکر میکنیم و همانگونه که پیش از این نیز گفته بودم، ما امیدوار به صعود هستیم و در این راه نیز هیچ چیز را نادیده نمیگیریم و تلاش خواهیم کرد. مهم‌ترین فاکتورهایی که داریم، همبستگی و رفاقت میان بازیکنان و همچنین انگیزهای است که این بازیکنان برای سربلندی نام بزرگ تیم ریشهدار و مردمی صنعت نفت آبادان دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۱
ایول به همگی دم هواداران هم گرم گرم . وعده همه عاشقان صنعت نفت روز دوشنبه ورزشگاه تختی ( دهداری ) .
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار