از ابتدای تشکیل کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری انجام شده است

بررسی 170 پرونده در کمیته قضایی حمایت از سرمایه گذاری استان اردبیل

دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری اردبیل در سال جاری که در اتاق بازرگانی اردبیل و با حضور مسئولان اتاق و معاون دادگستری و دادستان اردبیل برگزار شد به مشکلات پنج نفر از سرمایه‌گذاران استان اردبیل در حوزه‌های مختلف تولیدی رسیدگی شد ...
کد خبر: ۲۲۳۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲ 04 May 2016

در حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان واقعی ، کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران اردبیل تشکیل جلسه داد.

به گزارش تابناک اردبیل، در دومین جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری اردبیل در سال جاری که در اتاق بازرگانی اردبیل و با حضور مسئولان اتاق و معاون دادگستری و دادستان اردبیل برگزار شد به مشکلات پنج نفر از سرمایه‌گذاران استان اردبیل در حوزه‌های مختلف تولیدی رسیدگی شد.

170 پرونده سرمایه گذاری بررسی شده است

در این جلسه که اکثر پرونده‌ها مربوط به مشکلات بانکی سرمایه‌گذاران بود در ابتدا سرمایه‌گذاران توضیحاتی را در خصوص مشکلات واحدهای تولیدی خود به ویژه کمبود سرمایه در گردش، عدم توانایی در پرداخت بدهی‌ها، تقسیط بدهی، بخشودگی جرایم و دیگر حمایت‌های قضایی مطرح شد که رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل با حمایت از سرمایه‌گذاران خواستار همراهی مسئولان بانک در حل این مشکلات و نارسایی‌ها شد.

در این جلسه که مشکلات شرکت تعاونی 1054 صنایع غذایی ساراتمات، واحد کارگاهی اویسی، شرکت تولیدی قیر گستر آسیا، صنایع غذایی سپهری و شرکت سرمایه گذاری سبلان سبز مطرح شد اعضای کمیته حمایت قضایی با دید حمایت از سرمایه‌گذاران و با همراهی بانک‌های عامل صادرات، مهر اقتصاد، کشاورزی و پاسارگاد سعی کردند تا مشکلات و موانع پیش‌روی صاحبان این واحدها را برطرف کنند.

با تدبیر اتاق بازرگانی استان اردبیل از دو سال پیش جلسات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اردبیل به صورت مرتب و مستمر برگزار می‌شود تا بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی با دید کارشناسی برطرف شود.

در این جلسات که اتاق بازرگانی با هدف حمایت از سرمایه‌گذاران، تولیدکنندگان و صنعتگران حضور پیدا می‌کند در کنار معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان اردبیل و دادستان اردبیل تلاش بر این است تا به نفع سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان مشکلات و موانع پیش‌رو برطرف شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل در این جلسه گفت: تاکنون در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در استان اردبیل بیش از 170 پرونده مطرح شده و تصمیمات لازم در حمایت از سرمایه‌گذاران گرفته شده است که 85 درصد از این موارد اجرا شده است.

یوسف خدادادی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاران در جمع خبرنگاران در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: ما در قالب این کمیته از سرمایه‌گذاران واقعی همیشه حمایت و پشتیبانی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: نوع نگاه مدیران، کارشناسان و مردم باید نسبت به سرمایه گذار نگاه مقدسی باشد چرا که سرمایه گذار کسی است که در کنار امرار معاش خویش در جامعه اشتغال ایجاد می کند.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: در جلسه امروز که دومین جلسه کمیته در سال جدید بوده است 5 پرونده بررسی شد که در مجموعه در دو جلسه سال جاری 10 پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار