6 کشته و زخمی در تصادف محور سنندج مریوان

تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو در مسیر سنندج مریوان در نزدیکی روستای ابراهیم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد، عصر امروز پنجشنبه 3 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت.
کد خبر: ۲۲۴۷۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۷ 05 May 2016

به گزارش تابناک کردستان، تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه پژو در مسیر سنندج مریوان در نزدیکی روستای ابراهیم آباد از توابع بخش مرکزی شهرستان سروآباد، عصر امروز پنجشنبه 3 کشته و 3 زخمی بر جا گذاشت.

افشین بهمنی رئیس مرکز بهداشت شهرستان سروآباد در این ارتباط به خبرنگار ایرنا گفت: در این حادثه که ساعت 16 امروز به وقوع پیوست 3 نفر کشته و 3 نفر زخمی شدند.

وی گفت: متاسفانه دو نفر از سرنشینان خودروی پراید در دم جان باختند و چهار نفر دیگر از هر دو خودرو به شدت مصدوم و به بیمارستان بوعلی مریوان منتقل شدند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان سروآباد افزود: یکی از مصدومان خودرو پژو نیز به علت شدت جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست داد و 3 نفر دیگر تحت درمان هستند.

به گفته وی جان باختگان 2 خانم و یک مرد هستند که پلاک خودروی آنها مربوط به شهرهای تهران و همدان است.

سوم اردیبهشت نیز به دلیل برخورد یک دستگاه سواری پژو با یک تانکر نفتکش در نزدیکی سه راهی روستای رشنش در مسیر سنندج مریوان 2 نفر کشته و 3 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

نهم اردیبهشت نیز واژگونی یک خودروی سواری پژو در روگذر ورودی دریاچه زریبار 2 کشته و 2 مجروح برجای گذاشت.

یازدهم اردیبهشت ماه هم تصادف یک دستگاه پیکان با یک دستگاه تریلر در محور سنندج دیواندره منجر به کشته شدن 2 نفر و زخمی شدن یک نفر شد.

دوازدهم اردیبهشت هم بر اثر برخورد 2 دستگاه پژو در مسیر سنندج بانه و در روستای بوئین یک نفر کشته و 3 نفر نیز زخمی شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار