گسترش باخت/ تراکتور برد

سرخ ها برنده امروز جدال تبریز با پایتخت/برانکو از تبریز به قهرمانی میرسد/ ژنرال استقلال را از قهرمانی دور کرد

به گزارش تابناک تبریز، پرسپولیس و تراکتور فاتح دو دیدار سرخابی های تبریز و پایتخت شدند.
کد خبر: ۲۲۶۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲ 08 May 2016
استقلال2- تراکتور3

استقلال صدر را از دست داد

هفته بیست و نهم لیگ برتر   ساعت:18
ورزشگاه : آزادی، تعداد تماشاگر:
داور :حسین زرگر  کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی و محمدرضا منصوری

اخطار: سیدمهدی رحمتی (9) از استقلال ، فرزاد حاتمی (12) و سروش رفیعی (79) از تراکتورسازی


از سری مسابقات لیگ برتر و در هفته بیست و نهم دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که در پایان تراکتورسازی دوباره توانست استقلال تهران را در تهران شکست دهد.
در ابتدای بازی تیم استقلال بازی را طوفانی آغاز کرد و با ارسالهای مداوم از کنارین فشار ابتدایی را بر تیم حریف ایجاد کرد که در دقیقه 14  یکی از این ارسالها توسط محمد امین حاج محمدی وارد دروازه شد تا ورزشگاه استقلال منفجر شود اما در ادامه این تیم تبریزی بود که بازی را در دست گرفت و توانست در دقیقه 21 توسط آگوستوسزار بازی را مساوی کند اما این پایان کار در نیمه اول نبود و سرخ های تبریزی توانستند در دقیقه 42 با گل زیبای رفیعی پیش بیافتند.
در نیمه دوم و در ابتدای آن تیم استقلال با ضربه سر دیدنی شهباززاده بازی را به تساوی کشاند تا امیدهای آبی ها برای در کورس ماندن بیشتر شود ولی نانگ که در ابتدای نیمه دوم وارد میدان شده بود با اشتباه زننده گل اول استقلال توانست بازی را سه بر دو کند تا تبریزی ها دوباره از تهران دست پر بازگردند.

 تراکتورسازی تبریز توانست با ارائه یک بازی هدفمند و با برنامه توانست از دیدار حساس خود مقابل استقلال تهران سربلند بیرون آمد و با کسب هر سه امتیاز این بازی به کسب سهمیه آسیایی امیدوارتر شد.


گسترش 2-پرسپولیس4

برانکو از تبریز به قهرمانی میرسد

این دیدار را میتوان بازی سوپر گل ها دانست.این دیدار ابتدا با حملات گسترده گسترشی ها شروع شد امام شاگردان برانکو توانستند بر بازی سوار شوند و با نتیجه 4 بر 2 پیروز این دیدار شدند.

داور: اشکان خورشیدی    کمک داوران: رضا سخندان و سعید علی نژادیان       تماشاگران: 5 هزار نفر

استادیوم: یادگار امام تبریز

اخطار

 

کمال کامیابی نیا (60) - مایکل اومانیا (77) - رامین رضاییان (79) از پرسپولیس

شهرام گودرزی (60) از گسترش فولاد


از سری مسابقات لیگ برتر کشور و در هفته 29 در یک بازی تقریبا یکطرفه تیم پرسپولیس تهران توانست میزبان تبریزی خود را با نتیجه قاطع 4 بر 2 شکست دهد.
در این دیدار که در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد دو تیم در ابتدا بازی را آرام و با احتیاط آغاز کردند تا اینکه در ادامه پرسپولیس نبض بازی را در دست گرفت و با گل دقیقه 31 فرشاد احمدزاده توانست از حریف خود پیشی بگیرد و امید هوادارانش که با اتوبوس از تهران خود را به ورزشگاه رسانده بودند برای قهرمانی و کسب جام در هفته پایانی بیشتر شود.
این پایان ماجرا نبود و سرخ های پایتخت گل دوم را نیز در دقیقه 42 توسط انصاری به ثمر رساندند تا نیمه اول با همین نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.
در آغاز نیمه اول گسترش بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در دقیقه 56 با گل محمد ابراهیمی اختلاف را به حداقل برساند و این گل باعث شد تا امید به تیم گسترش فولاد تبریز بازگردد اما چند دقیقه بعد شاگردان برانکو در دقایق 69 و 85 دو گل دیگر را به ثمر رساندند تا حتی گل دقایق پایانی شجاعیان نیز تغیری در پیروز بازی ندهد.

در پایان این هفته استقلال خوزستان با کسب برد مقابل پدیده 54 امتیازی شد و به صدر جدول صعود کرد.پرسپولیس نیز با این برد 54 امتیازی و در رده دوم قرار گرفت. اما استقلال 51 امتیازی ماند و تراکتور نیز با این 3 امتیاز 48 امتیازی شد و در رده چهارم جدول قرار گرفت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار