در توافق نظام مهندسی و سازمان صنعت،معدن تجارت استان؛

ناظر شهرك‌هاي صنعتي یزد مشخص شد

طرح تشكيل كميته سه جانبه سازمان با اداره كل صنعت، معدن و تجارت و شركت شهرك هاي صنعتي كميته مشترك سه جانبه متشكل از نمايندگان سازمان نظام مهندسي ساختمان، اداره كل صنعت، معدن و تجارت و شركت شهرك هاي صنعتي تعامل و همكاري اين سه دستگاه را سرعت مي بخشد.
کد خبر: ۲۲۹۴۴
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰ 14 April 2015
به گزارش تابناک یزد، در ديدار رئيس و اعضاي هيئت رئيسه سازمان با مدير كل صنعت، معدن و تجارت ضمن توافق براي تشكيل اين كميته مقرر شد جلسات روساي دستگاه هاي ياد شده نيز به صورت فصلي برگزار و در آن نحوه اجراي خدمات فني- مهندسي طرح هاي ارائه شده از سوي بخش خصوصي در حوزه هاي صنايع و معادن مورد بررسي قرار گيرد.
در اين نشست مهندس فرشيد رئيس سازمان نظام مهندسي ساختمان استان با اشاره به آشنايي روز افزون مردم و دستگاه ها با حوزه كار اين سازمان خاطرنشان كرد: سياست دولت بر كوچك سازي بدنه خود و تقويت و گسترش نهادهاي مردمي است و از همين رو سازمان نظام مهندسي ساختمان به عنوان يك نهاد بزرگ صنفي مي تواند نقش بارزتري در عرصه توسعه و آباداني بر عهده گيرد.
  علمدار مدير كل صنعت، معدن و تجارت نيز با اشاره به توانمندي هاي عظيم مهندسان هم افزايي اعضاي سازمان را با مديران و كارشناسان بخش صنعت و معدن فرصت ارزشمندي براي استان يزد توصيف كرد.
 اضافه مي شود براساس تفاهم نامه مشترك بين سازمان نظام مهندسي ساختمان و شركت شهرك هاي صنعتي، امور نظارت بر اجراي ساخت و ساز در شهرك هاي صنعتي طبق قانون به اين سازمان واگذار شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار