شکایت دکتر منادی از یک خبرگزاری

نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار خبر کذب در خبرگزاری مهر مبنی بر پیش افتادن نفر پنجم در انتخابات تبریز افزود: به دلیل انتشار این خبر کذب از خبرگزاری مهر و تمام رسانه های محلی که این خبر را باز نشر کرده اند شکایت کرده ام.
کد خبر: ۲۳۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 20 May 2016
به گزارش تابناک تبریز، دکتر علیرضا منادی در گفت و گو با یکی از سایت های استانی با بیان اینکه "تاکنون سکوت کرده بودم ولی وقتی دیدم این افراد به راحتی دروغ و خبرهای کذب را منتشر می کنند بر آن شدم تا برخی حقایق را بازگو کنم"، اضافه کرد: برخی رسانه های معلوم الحال محلی که از بیت المال و بودجه عمومی ارتزاق می کنند، نیز از قبل از انتخابات با نشر خبرهای کذبی مبنی بر رد صلاحیت بنده سعی در تشویش اذهان عمومی داشتند که از این رسانه ها و حتی فردی که به دروغ آمار کذب را از طریق خبرگزاری فارس و یک رسانه محلی منتشر کرده شکایت کرده ام.

وی ادامه داد: البته به نظرم دو ساعت بعد از انتشار خبر کذب آن رسانه ها ؛  شورای محترم نگهبان پاسخ شان را داد و نباید بیش از این ها یاوه گویی کنند.
وی اضافه کرد: البته تعداد کثیری از مردم شریف پیگیر این موضوع هستند چرا که این یاوه سرایی ها از طرف رسانه ها و افراد معلوم الحال در پی حق کشی هستند، مردم شریف تبریز، آذرشهر و اسکو مطمئن باشند یک رای شما را نخواهیم گذاشت ضایع شود.

منادی با اشاره به دروغ پردازی های برخی رسانه های محلی گفت: اگر به یک نفر یا دو نفر دروغ بگوییم می توانیم به او بگوییم ما را حلال کنید ولی اگر فرد ، گروه یا رسانه ای به یک جامعه دروغ بگوید "یدالله مع الجماعت" خدا با مردم است و تو را رسوا خواهد کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رسانه ای که در مقابل مبلغ یا وعده ای اندک یک خبر دروغ را در کل کشور پخش می کند این فرد باید بداند که خودش را بد بخت کرده است، یعنی خسران دنیا و آخرت دارد، برای اینکه باید تمام ملت ایران و دنیا را پیدا کند و یکی یکی از آنها حلالیت طلب کند در واقع جرمی مرتکب شده است که قابلیت حلالیت طلبی ندارد.

وی ادامه داد: برخی رسانه ها که از بیت المال نیز ارتزاق می کنند خبرهای دروغ و کذب را به نقل از منابع آگاه به خورد ملت می دهند، کدام منبع آگاه! این افراد مراقب باشند که مطامع شخصی و جناحی شان  باعث این نشوند که افکار عمومی متشنج شوند.
منادی اضافه کرد: وضعیت معیشتی مردم مان در حال حاضر خوب نیست انتشار فیش های دروغین و وانمود کردن اینکه چنین فیش هایی واقعیت دارد اقدامی غیر اخلاقی است. چرا که اصلا چنین موضوعی صحت ندارد، مردم  با دیدن این فیش ها اعصاب شان خورد می شود چطور می شود کسی که ماهانه 200 هزار تومان درآمد ندارد می آید می بیند یک نفر ماهانه 124 میلیون تومان حقوق گرفته است؟! دروغ را چنان القا می کنند که باور می کنند، این خیانت و جنایت به افکار عمومی است.

لازم به ذکر است که خبرگزاری مهر روز 4 شنبه هفته پیشین، قبل از اعلام نتیجه رسمی جلسه شورای نگهبان اقدام به نشر خبری با مذمون اینکه آرای سعیدی در بازشماری 400 عدد بیشتر است موجب بازنشر این خبر در فضای رسانه ای کشور شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار