كلاهبرداری 400 میلیونی با رهن منزل

پلیس آگاهی خراسان رضوی عامل كلاهبرداری چهار میلیارد ریالی از 37 شهروند مشهدی را دستگیر كرد.
کد خبر: ۲۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰ 16 April 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از موج، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی با دریافت مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری از چند شهروند مشهدی توسط متصدی یک بنگاه املاک موضوع را در دستور کار خود قراردادند.

سرهنگ حسین بیدمشکی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری در بدو ورود پرونده‌ها به پلیس آگاهی با دعوت از شکات به پلیس آگاهی و بررسی اظهارات آنان دریافتند که فردی به نام «علی» با دایر کردن یک بنگاه املاک در یکی از مناطق شهر مشهد با شگرد رهن منزل و تحویل منزل تا دو ماه دیگر از آن‌ها کلاهبرداری کرده است.

تیم اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی با بررسی دقیق اظهارات مالباختگان و یک سری تحقیقات میدانی گسترده محل اختفای متهم را در بلوار دوم طبرسی شهر مشهد شناسایی و او را با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

کارآگاه بیدمشکی تصریح کرد: در بازجویی‌های انجام شده متهم در مواجهه با تعدادی از مالباختگان و مواجهه با ادله و مستندات پلیسی به چهار میلیارد ریال کلاهبرداری از 37 شهروند اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با اشاره به معرفی متهم به مقام قضایی خاطرنشان کرد: شگرد متهم به نحوی بوده که از مدتی قبل در همان محدوده در بنگاه املاک فعالیت داشته و با جلب اعتماد اکثر موجران با زیرکی خاصی ضمن تنظیم اجاره‌نامه وجوه رهنی را از مستأجران دریافت و متواری می‌شده است.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار