انتقال فاضلاب جورقان به تصفیه‌خانه همدان

با توجه به مشکلات و موانع موجود عبور خط انتقال فاضلاب از زیر جاده اصلی همدان ـ تهران به تعویق افتاده بود که این موضوع امکان بهره‌برداری از شبکه فاضلاب را غیر ممکن کرده بود.
کد خبر: ۲۳۷۶۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳ 29 May 2016
معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان همدان از اتمام خط انتقال هدایت فاضلاب شهر جورقان به تصفیه‌خانه فاضلاب همدان خبر داد.

فرهاد بختیاری‌فر امروز در گفت‌وگو با فارس، از اجرای بیش از هشت کیلومتر از خط انتقال هدایت فاضلاب شهر جورقان به تصفیه‌خانه همدان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به مشکلات و موانع موجود عبور خط انتقال فاضلاب از زیر جاده اصلی همدان ـ تهران به تعویق افتاده بود که این موضوع امکان بهره‌برداری از شبکه فاضلاب را غیر ممکن کرده بود.

وی تصریح کرد: با پیگیری‌های فراوان مجوزهای لازم برای اجرای «نقب» اخذ و پیمانکار شروع به عملیات حفاری کرد که به دلیل ریزشی بودن خاک محل، عملیات حفاری به کندی و با دقت صورت گرفت.

معاون مهندسی و توسعه شرکت آبفای استان همدان بیان کرد: پس از اتمام عملیات حفاری «نقب»، پس از کنترل کدهای ارتفاعی زیر لوله با استفاده از بتن، بسترسازی مناسب برای لوله‌گذاری فراهم شده و عملیات لوله‌‎گذاری داخل نقب اجرا شد.

وی با اشاره به اتمام عملیات اجرایی انتقال فاضلاب شهر جورقان به تصفیه‌خانه فاضلاب همدان اظهار کرد: خط انتقال هدایت فاضلاب شهر صالح‌آباد در قسمت داخل شهر بهار هنوز اجرایی نشده است.

بختیاری‌فر یادآور شد: هدایت فاضلاب شهرهای بهار، مریانج و جورقان به تصفیه‌خانه فاضلاب همدان انجام شده است.

وی در پایان سخنانش اضافه کرد: با اجرای نقب و اتمام عملیات اجرای آن امکان بهره‌برداری از شبکه فاضلاب شهر جورقان امکان‌پذیر شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار