شورای نگهبان: ابطال انتخابات اهر و هریس/ تغییر نتیجه در تبریز

بنا بر نتایج بازشماری آراء در حوزه انتخابیه تبریز، محمداسماعیل سعیدی به عنوان منتخب چهارم این حوزه به مجلس دهم راه یافت و علیرضا منادی‌سپیدان از راهیابی به مجلس بازماند.
کد خبر: ۲۳۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۱ 02 June 2016
سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات از راهیابی محمداسماعیل سعیدی به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تبریز، اسکو و آذرشهر و همچنین ابطال انتخابات در حوزه انتخابیه اهر و هریس خبر داد.

به گزارش فارس، سیامک ره‌پیک سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اظهار داشت: در جلسه امروز شورای نگهبان، پس از بررسی گزارش بازشماری آرای حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو، 3 نفر نخست این حوزه انتخابیه ابقا و 2 نفر چهارم و پنجم این حوزه جابه‌جا شدند.

وی افزود: بنا بر نتایج بازشماری آراء در حوزه انتخابیه تبریز، محمداسماعیل سعیدی به عنوان منتخب چهارم این حوزه به مجلس دهم راه یافت و علیرضا منادی‌سپیدان از راهیابی به مجلس بازماند.

ره‌پیک گفت: آقایان محمدحسین فرهنگی و شهاب‌الدین بی‌مقدار و خانم زهرا ساعی دیگر منتخبان مرحله دوم انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه هستند که به مجلس راه یافته‌اند.

به گزارش فارس، حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو صاحب 6 کرسی در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله نخست انتخابات مجلس که 7 اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد، آقایان مسعود پزشکیان و احمد علیرضابیگی موفق شدند به خانه ملت راه یابند.

بیت‌الله عبداللهی از حوزه انتخابیه اهر و هریس در مرحله دوم انتخابات که در ۱۰ اردیبهشت برگزار شد، برگزیده شده بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار