ذخیره‌سازی کالاهای اساسی ماه رمضان در یزد

کد خبر: ۲۴۱۳۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷ 06 June 2016

به گزارش تابناک یزد،مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا ویژه رمضان در یزد برپا می‌شود، گفت: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی ماه رمضان در یزد انجام شد.

سیدحسین بخشایش در ارتباط با کالاهای اساسی مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: در این ماه مبارک ذخیره‌سازی به میزان کافی انجام شده و نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: اقلام مورد نیاز مردم بر اساس سهمیه استان مشخص شده و به مرور تا پایان ماه مبارک رمضان به بازار عرضه و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان با اشاره به اینکه این اقلام شامل کالاهایی از جمله برنج، شکر، گوشت قرمز، مرغ هستند، تصریح کرد: اتحادیه‌های توزیع‌کننده و تولیدکننده مانند اتحادیه‌های دامداران، مرغداران و اتاق اصناف برای همکاری با سازمان جهاد کشاورزی اعلام آمادگی کردند و تفاهم‌نامه‌ای برقرار شده تا نمایشگاه‌هایی برای عرضه مستقیم کالاها برگزار شود.

وی افزود: این نمایشگاه‌ها که به نوعی از تولید به مصرف هستند و به منظور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها در ماه مبارک برگزار می‌شود اقلامی چون شیر، تخم‌مرغ، مرغ و محصولات گلخانه‌ای تولیدی استان و اقلام دیگر را به طور مستقیم با قیمت کمتر از قیمت بازار به مردم عرضه می‌کنند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف، اتحادیه‌ها و سایر مراکز نیز می‌توانند برای ماه مبارک رمضان سهمیه دریافت کنند.

وی در مورد توزیع اقلام در بین شهرستان‌ها بیان کرد: همچنین در شهرستان‌ها نیز از طریق سازمان جهاد کشاوری و فرمانداری‌ها اقلام مورد نیاز مردم در بین مراکز عرضه توزیع می‌شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار