نشست خبری نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال؛

برگزاری اردوی تیم های ملی بانوان در خارگ

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال گفت: تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا شش اردو را برای این تیم در نظر گرفته‌ایم که در شهرهای تهران، کیش، مشهد و خارگ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 18 April 2015
تابناک بوشهر: پروانه نظرعلی در نشست مطبوعاتی خود درباره شرایط تیم‌های ملی بانوان، اظهار کرد: تیم ملی جوانان از اول اردیبهشت ماه اردوهای تدارکاتی خود را در تهران آغاز می‌کند. در اولین اردو کار استعدادیابی صورت می‌گیرد تا تیم جوانان ما برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده شود. این مسابقات مرداد ماه در کشور قزاقستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: تا آغاز مسابقات قهرمانی آسیا شش اردو را برای این تیم در نظر گرفته‌ایم که در شهرهای تهران، کیش، مشهد و خارگ برگزار می‌شود.

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال با بیان این که یک تورنمنت بین‌المللی برای جوانان در تهران برگزار می‌کند، تصریح کرد: بعد از آخرین اردوی تیم ملی در مرداد ماه چهارم لغایت دهم مرداد سه تیم خارجی به ایران می آیند تا تیم ملی جوانان بتواند قبل از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا چند دیدار تدارکاتی را برگزار کند. این تیم سیزدهم مرداد ماه به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان اعزام می‌شود.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار