خسارت۳۴۰میلیارد ریالی سیل به راه‌ها مازندران

کد خبر: ۲۴۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۲ 18 April 2015
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: سیل اخیر در غرب مازندران، ۳۴۰ میلیارد ریال به راه‌های ارتباطی این بخش از استان، خسارت وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس ،حیدر نوروزی اظهار کرد: پس از وقوع سیل و رانش در غرب مازندران بلافاصله عوامل راهداری و دیگر دستگاه‌های امدادی با بسیج همه امکانات و ماشین‌آلات در منطقه مستقر شدند و اقدامات به‌هنگامی در زمینه بازگشایی راه‌ها و کمک به آسیب‌دیدگان به اجرا گذاشتند.

وی بیان کرد: با توجه به ایمن نبودن کامل محورها، در حال حاضر تردد برای خودورهای امدادرسان برقرار بوده که به‌زودی با اقدامات ایمن‌سازی، تردد برای دیگر کاربران جاده‌ای مهیا می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران درباره محور دوآب _ بلده گفت: این محور در 11 نقطه آسیب جدی دید که با تلاش شبانه‌روزی راهداران مرمت و ترمیم شده است.

نوروزی گفت: براساس برآورد کارشناسان و ایجاد خسارات جدی به راه‌های ارتباطی این منطقه، بیش از 340 میلیارد ریال خسارت به جسم راه وارد آمده که در این میان، محورهای ارتباطی بلده شهرستان نور بیشترین خسارت را متحمل شدند.

بنا بر این گزارش، جاری شدن سیل در هفته گذشته خسارات جدی به راه‌های ارتباطی غرب استان از جمله شهرهای رامسر، چالوس، تنکابن، کلاردشت و بلده شهرستان نور وارد آورده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار