حضور حدود 12 هزارخیر مدرسه ساز در كشور

مشاور مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت :هم اکنون 11 هزار و 850 خیرمدرسه ساز در کشور در امر مهم مدرسه سازی حضور دارند.
کد خبر: ۲۴۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۶ 19 April 2015
به گزارش پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران، جعفر نجفی در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ورامین گفت: انسان ها برای کسب مال دنیا ، از جان خود مایه می گذارند و خیرّین مدرسه ساز در اصل بخشی از جان و زندگی خود را در امر مهم و تأثیر گذار مدرسه سازی اهدا می كنند.

وی افزود: خردمند ترین افراد جامعه کسانی هستند که مال و دارایی خود را در مسیری جاودانه هزینه می کنند زیرا انسان ذاتا به جاودانگی علاقه دارد و اگر این جاودانگی به منبع اصلی خود متصل شود ، وصل به لقاء الله می شود و برای ابد جاودانه می شود.

وی اظهار داشت : برای این که فرد بتواند در کار خیر مشارکت داشته باشد ، نیازمند توفیق الهی و عقل سالم است که یقینا تمامی خیرّین مدرسه ساز از این دو موهبت برخوردار می باشند زیرا زمانی که عقل در فرد متبلور می شود ، انسان به خود شناسی دست یافته و خود را به منبع لایزال الهی متصل می سازد.

وی گفت : زمانی که عقل در وجود انسان متبلور گردید ، آن شخص به خواسته های خود توجه می کند و در این میان تلاش می کند که بهترین ها را برای خود به دست آورد و کسی که خیرّ مدرسه ساز می شود بهترین راه را برای جاودانه کردن مال و دارایی خود انتخاب کرده است.

نجفی تصریح کرد: خیرّین مدرسه ساز ، عاشق راه خداوند می باشند و هر اثری که خلق می شود اگر با عشق و محبت همراه باشد ، جاودانه و پاینده خواهد بود.

وی با اشاره به فعالیت خیرّین مدرسه ساز گفت : هم اکنون 11 هزار و 850 نفر از افراد جامعه به عنوان عضوفعال در امر مدرسه سازی مشارکت دارند و در این میان همه اقشار جامعه اعم از افراد متمول و دانش آموزان نیز حضور دارند که این مهم نشان از نهادینه شدن امر مدرسه سازی در میان اقشار مختلف جامعه است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار