شیادی به نام شیرخوارگاه ؛

برخی به نام کار خیر برای خودشان پول جمع می‌کنند! / نوزادان شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر(ع) بهترین امکانات رفاهی را دارند

مدتی است پیامی در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است که حکایت از وضعیت وخیم و دردناک کودکان شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) مشهد دارد که البته مدیر این مرکز در مشهد آن را کذب می‌خواند!
کد خبر: ۲۵۰۳۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳ 23 June 2016
به گزارش تابناک رضوی، در این پیام آمده که «بچه های شیرخوارگاه علی اصغر شدیداً نیاز به غذا و شیرخشک و پوشک و... دارن. تا حدی که به من گفتن بسیار گرسنه هستن و از شدت سوختگی پاها به علت نبود پوشک شدیداً گریه میکنن. اگر امکان داره برای شما عزیزان ممنون میشم کمک کنید چون اینها نوزاد و کودک‌اند.»

برخی به نام کار خیر برای خودشان پول جمع می‌کنند! / نوزادان شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر(ع) بهترین امکانات رفاهی را دارند

مدیر شیرخوارگاه حضرت علی‌اصغر(ع) خراسان رضوی در راستای انتشار این خبر در گفتگو با خبرنگار تابناک رضوی گفت: نوزادان و کودکان ما در شیرخوارگاه به لطف خیرین و مردم مهربان در بهترین امکانات رفاهی زندگی می‌کنند.
پیرنهاد با اشاره به لطف مردم نسبت به یتیمان و کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مشهد افزود: اگرچه انتشار این پیام برای ما دردسرهای زیادی داشت و باعث شد چند روزی را مرتب به پاسخگویی تلفنی و حضوری مشغول باشیم، اما این اتفاق یکبار دیگر حساسیت و مهربانی مردم نسبت به کودکان مرکز را برای تمام مسئولین شیرخوارگاه و بهزیستی یادآوری کرد.
وی در ادامه گفت: کسانی هستند که با شماره حساب‌های شخصی اقدام به نشر برخی اکاذیب می‌کنند و از تحریک احساسات انسان‌دوستانه مردم سوء استفاده می‌کنند و به اسم ارگان‌هایی مثل شیرخوارگاه برای خودشان پول جمع می‌کنند.
پیرنهاد خاطرنشان کرد: متأسفانه فضای مجازی گاهی بساط سودجویی برخی از افراد فرصت‌طلب می‌شود و من از مردم می‌خواهم که با درایت و آگاهی از صحت اخبار و منابع آن مطلع شوند.
مدیر شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) مشهد گفت: کودکان ما زیر سایه لطف صاحب نام این مجموعه در بهترین شرایط از نظر امکانات، تغذیه و بهداشت زندگی می‌کنند.
وی یادآور شد: اگرچه شرایط زندگی گروهی و جمعی این اجازه را به ما نمی‌دهد که بتوانیم کودکان‌مان را از نظر عاطفی و روانی تأمین کنیم، چرا که هیچ‌چیز نمی‌تواند جایگزین پدر، مادر و خانواده را برای یک کودک باشد، اما همواره مدعی فراهم کردن بهترین امکانات رفاهی و بهداشتی برای فرزندان خود در این مجموعه بوده و هستیم.
پیرنهاد ضمن تشکر از خیرین و مردم نوع‌دوست افزود: مردم عزیز می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب  2173451765006 بانک ملی شعبه مشهد و یا شماره کارت 7879 - 9950 - 9918 - 6037 به نام شیرخوارگاه حضرت علی اصغر(ع) واریز کنند.
وی افزود: خیرین و نیکوکاران عزیز می‌توانند برای پیگیری اقلام ضروری شیرخوارگاه با شماره تلفن 35130001-051 تماس بگیرند و از نیازهای کودکان در این مرکز باخبر شوند.
پیرنهاد در پایان با ابراز تشکر و قدردانی از احساسات انسان‌دوستانه مردم افزود: امیدوارم روزی برسد که هیچ کودک بی‌سرپرست و بدسپرستی وجود نداشته باشد و همه کودکان در کنار خانواده‌های خود زندگی شادی داشته باشند.

هما خانی زارع- تابناک رضوی
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۲
سلام من یک نوزاد میخوام که بزرگـ کنم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۲
من ی دختر نوزاد دارم میخوام اونجا بزارمش برجی چقدر باید بابت نگهداریش بپردازم
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار