البرز نگارخانه استاندارد ندارد

کد خبر: ۲۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰ 20 April 2015
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: راه‌اندازی سینما وحدت فردیس به اعتبار نیاز دارد.
سید موسی حسینی کاشانی اظهارکرد: زیرساخت‌های فرهنگی استان به هیچ جوابگوی جمعیت سه میلیونی آن نیست.
وی خاطرنشان کرد: امسال بناشده با برنامه‌ریزی‌های دقیق‌تر و با تعامل میان بخشی به سمت رفع محرومیت‌های حوزه فرهنگ و هنر گام برداریم .
حسینی‌کاشانیافزود: با این که چند سال ازاستانی شدن البرز می‌گذرد ولی این استان هنوز نگارخانه استاندارد ندارد که همین امر برگزاری نمایشگاه‌های هنری را با موانعی مواجه می‌سازد.
وی ادامه داد: امسال ساخت نگارخانه استانداردی دردستور کار قرار گرفته و اگر اعتبار آن به موقع تامین شود این پروژه تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.
این مسئول ابراز کرد: همچنین برای تکمیل نمایشگاه دو هزار متری داخل اداره کل ارشاد نیز وزارتخانه 100 میلیون تومان تخصیص داده است .
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز نبود پلاتوی مناسب را از دیگر مشکلات استان برشمرد و افزود: ساماندهی وضعیت تئاتر شهر و همچنین ساخت دو پلاتو از دیگر برنامه‌های این اداره کل درسال 94 است.
حسینی‌کاشانی در ادامه به عدم تکمیل سینما وحدت فردیس نیز اشاره کرد و گفت: ‌تکمیل این سینما بدون تامین اعتبار به سختی و دربازه زمانی طولانی انجام می‌گیرد.
وی ادامه داد: امید است با تزریق اعتبار شرایط تکمیل و راه‌اندازی این سینما مهیا شود تا فردیسی‌ها بتوانند فیلم‌های به روز را در سینمای شهرستان خود تماشا کنند.
وی در پایان اظهار کرد: ‌فرهنگ و هنراساس هر جامعه‌ای است و سایر امور کشور را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد بنابراین باید به این حوزه به صورت ویژه توجه شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار