نماینده بیجار مطرح کرد

لزوم شفافیت دریافتی مدیران دولتی

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم شفافیت دریافتی مدیران دولتی که مفتخرند زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند، گفت: با هر مدیری که حقوق و مزایای غیرمتعارف و کلان در دستگاه دولتی دریافت کرده است باید به جد برخورد شود و هر میزان دریافتی خارج از چارچوب او به بیت‌المال بازگردانده شود.
کد خبر: ۲۵۲۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 27 June 2016

به گزارش تابناک کردستان، حمدالله کریمی در گفت‌وگو با فارس،‌ درباره حقوق‌های نجومی برخی مدیران دولتی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بزرگترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی را اعتماد میان مردم و مسئولان خوانده‌اند و اینگونه پرداخت‌های کلان و غیرمتعارف به برخی مدیران دولتی موجب کم‌رنگ شدن این اعتماد می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم شفافیت دریافتی مدیران دولتی که مفتخرند زیر پرچم نظام جمهوری اسلامی خدمت می‌کنند، گفت: با هر مدیری که حقوق و مزایای غیر متعارف و کلان در دستگاه دولتی دریافت کرده است باید به جد برخورد شود و هر میزان دریافتی خارج از چارچوب او به بیت‌المال بازگردانده شود.

نماینده مردم بیجار در مجلس شورای اسلامی تأخیر در عزل مدیران دریافت‌کننده حقوق‌های نجومی و برخورد با آنها را غیرقابل پذیرش برای مردم عنوان و تصریح کرد: حقوق نجومی مدیرعامل بانک رفاه یک نمونه از این‌ گونه حقوق‌های گزاف است و در برخی دستگاه‌های دیگر دولتی همچون صندوق توسعه ملی نیز شاهد چنین حقوق و مزایایی هستیم که باید سریعاً با آنها نیز برخورد صورت گیرد.

وی با ابراز امیدواری نسبت به خلع مدیرانی که حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند، گفت: هر مدیری که حقوقی فراتر از عرف و قانون می‌گیرد از نظر مردم عزل شده است هرچند که هنوز روی صندلی خود نشسته باشد.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار