روز قدس تنها متعلق به جهان اسلام نیست

کد خبر: ۲۵۲۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷ 28 June 2016


فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: روز قدس تنها متعلق به جهان اسلام نیست و همه آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان در این روز علیه ظلم و ستم فریاد می‌زنند.

ابوالقاسم پالیزگیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: امروزه نه تنها جهان اسلام بلکه تمام بشریت با غده‌ای سرطانی به نام رژیم صهیونیستی روبه‌رو هستند و جنایات بسیاری را از سوی این رژیم ظالم شاهد هستیم.

وی با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان افزود: رهبر کبیر انقلاب اسلامی به درستی ماهیت این رژیم منفور و غاصب را درک فرموده بودند و بیش از سه دهه قبل همه جهان اسلام را به اتحاد و همدلی علیه این رژیم کودک‌کش فراخواندند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تصریح کرد: اما امروز دیگر تنها جهان اسلام در خطر ظلم و جنایات رژیم اشغالگر قدس قرار ندارد و جنایات این رژیم همه بشریت را تهدید می‌کند.

پالیزگیر گفت: بنابراین روز جهانی قدس که برای نشان دادن اتحاد و همدلی مردم با مظلومان فلسطینی طراحی شده و هر سال باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌گردد،‌ دیگر تنها متعلق به جهان اسلام و مسلمانان نیست.

وی بیان داشت: امروزه شاهد هستیم که آزادی‌خواهان و عدالت‌طلبان از فرهنگ‌ها و قومیت‌ها و ملت‌های مختلف با مردم مظلوم ساکن سرزمین‌های اشغالی همدردی کرده و علیه ظلم و ستم رژیم کودک‌کش صهیونیستی هم‌صدا شده‌اند.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ افزود: اگر می‌خواهیم جهانی همراه با صلح و عدالت داشته باشیم، باید همه ملت‌های آزادی‌خواه و آزاده دست در دست هم داده و علیه این غده سرطانی متحد شوند.

پالیزگیر گفت: خوشبختانه امروز افکار عمومی جهان آگاه و بیدار بوده و سران رژیم منفور صهیونیستی و حامیان منطقه‌ای و غربی رژیم اشغالگر قدس این واقعیت را درک کرده و در جهان و در نزد افکار عمومی منزوی شده‌اند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی به خود می‌بالد که الگویی برای همه آزادی‌خواهان جهان است، گفت: چشمان جهانیان به حرکت ملت ایران در روز جهانی قدس دوخته شده و باید به وظیفه مهم تاریخی خود در قبال حمایت از مظلومان جهان عمل کنیم.

فرماندار شهرستان ساوجبلاغ تاکید کرد: به طور قطع مردم ولایی و انقلابی این شهرستان که همواره در صف نخست دفاع از اصول و آرمان‌های اسلام و انقلاب و ولایت قرار داشته و دارند، روز جمعه نیز برگ زرین دیگری را به کارنامه افتخارات خود با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس اضافه می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار