تجهیز ناوگان مکانیزه کشت و صنعت

عضو هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: تجهیز ناوگان مکانیزه شرکت کشت و صنعت مغان با خرید محصولات داخلی در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۲۵۲۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳ 28 June 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، شهریار نگاهی پیش از ظهر امروز در جریان بازدید از روند نوسازی ناوگان مکانیزه کشت و صنعت مغان اظهار کرد: در امتداد تجهیز ناوگان مکانیزه شرکت 10 دستگاه تراکتور سنگین با قدرت 150 اسب بخار ساخت داخل کشور به ناوگان مکانیزه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان پیوست.

وی از خرید 10 دستگاه تراکتور سنگین خبر داد و گفت: با هدف حمایت از تولیدات داخل کشور امسال شرکت کشت و صنعت مغان با خرید 10 دستگاه تراکتور سنگین که اولین محموله تولیدی تراکتورسازی تبریز بود توانست ناوگان مکانیزه خود را نسبت به سالهای گذشته ارتقا دهد.

عضو هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: تجهیز ناوگان مکانیزه شرکت کشت و صنعت مغان با خرید محصولات داخلی در دستور کار قرار گرفته است.

نگاهی با بیان اینکه بایستی در ارتقا و بهبود ادوات کشاورزی این شرکت بیشتر تلاش شود، افزود: قبلا ضریب مکانیزاسیون شرکت در منطقه و میانگین کشوری بسیار پایین بود.

وی تصریح کرد: اما در طول دو سال گذشته با خرید و تجهیز دستگاه‌های سنگین شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با این روش ضریب مکانیزاسیون خود را افزایش داده است.

عضو هیأت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در خصوص تامین اعتبارات تراکتورهای خریداری شده افزود: منبع اعتبارات این تراکتورها از محل صرفه جویی و بهبود بهره‌وری خود شرکت تامین شده و روند ورود دستگاه‌های پیشرفته به این شرکت عظیم بنگاه اقتصادی کشور ادامه خواهد داشت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار