اجرای ۷۲۰ برنامه در هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر در گلستان

جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان: در طول هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر ۷۲۰ برنامه‌ی مختلف در مناطق مختلف استان گلستان برگزار شده است.
کد خبر: ۲۵۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶ 03 July 2016
مهدی طالبی در حاشیه‌ی همایش اعتیاد و خانواده اظهار داشت: در طول هفته‌ی مبارزه با مواد مخدر، 720 برنامه توسط اعضای شورای هماهنگی در سطح استان و فرمانداران و سازمان‌های مردم نهاد در استان برگزار شده که هر فرمانداری 30 برنامه در این هفته اجرا کرده است.
وی افزود: برنامه‌های مشترک این هفته برگزاری همایش‌ها با رویکرد اجتماعی، برگزاری نمایشگاه ثابت، برگزاری چندین نمایشگاه سیار، پیاده‌روی عمومی، پیاده‌روی نونهالان مهدکودک، تجلیل از مقام شهدا و خانواده‌های جانبازان اجرای برنامه‌های آموزشی و غیره بوده است.
جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان تصریح کرد: در حال حاضر همایش اعتیاد در خانواده در شهرستان گنبدکاووس با حضور 8 شهرستان شرق استان در حال برگزاری و امیدواریم فردا نیز چنین همایشی با حضور 6 شهرستان غرب استان و مرکز در تالار اجتماعات سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شود.
طالبی تصریح کرد: با توجه به ماه مبارک رمضان و ایام عید سعید فطر و برای سلامت و بهبودی افراد بهبود یافته محتوای این برنامه‌ها در قالب طنز و آواز سنتی و به‌صورت یک برنامه‌ی شاد برای پیشگیری است.
وی اظهار کرد: 45 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سال گذشته در استان گلستان منهدم شد که این میزان در مقایسه با سال 1393 حدود 44 درصد رشد داشته است.
جانشین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان گلستان افزود: بیش از 90 درصد مردم خواهان مبارزه با مواد مخدر و تشدید برخورد با متجاهران هستند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار