سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس:

تصاویر فیش حقوقی مسئولان منطقه آزاد ارس جعلی است

سخنگوی سازمان منطقه آزاد ارس تصویر فیش حقوقی منتشر شده در فضای مجازی و خبرگزاری‌ها را جعلی اعلام کرد.
کد خبر: ۲۵۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 04 July 2016
 مختار خوش پیمان در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: تصویر فیش حقوقی منتشر شده در خبرگزاری ها و شبکه‌های اجتماعی جعلی بوده و به هیچ عنوان صحیح نمی‌باشد.
 

وی از ارسال لیست حقوق‌های ماهانه اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان در یک سال گذشته به مراجع نظارتی خبر داد و گفت: بر اساس بررسی مراجع نظارتی هیچگونه مورد غیرقانونی در دریافتی افراد نامبرده وجود ندارد.

وی با بیان اینکه اقدام به موقع و ارسال لیست دریافتی اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان با بررسی و اعلام عدم مغایرت قانونی از سوی نهادهای نظارتی همراه بود، گفت: موضوع جعل فیش حقوقی توسط مدیریت امور حقوقی سازمان از مراجع نظارتی درحال پیگیری می‌باشد.

خوش پیمان گفت: بر اساس قانون هرگونه جعل اسناد دولتی پیگرد قانونی داشته و این موضوع از طریق مراجع قانونی و پلیس فتا پیگیری می‌شود.

وی ضمن تقدیر از همراهی رسانه‌ها در تحقق اهداف و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در صنعتی ترین منطقه آزاد ایران، بر لزوم تداوم این همراهی تاکید کرد.

گفتنی است، بعد از انتشار فیش‌های حقوقی برخی از سازمان‌ها در فضای مجازی، با دستور رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس لیست دریافتی حقوق ماهانه یک سال گذشته اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ارسال شد و این موضوع در 26 خرداد ماه امسال از طریق پایگاه خبری ارس منتشر شده است.

در خبر منتشر شده از پایگاه خبری ارس، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس از ارسال لیست پرداخت‌های یکساله حقوق ماهانه اعضای هیات مدیره، معاونین و مدیران سازمان منطقه آزاد ارس به مسئولین دولت خبر داده و دستمزدهای نامتعارف را خلاف شان خادمین ملت اعلام کرده بود./ایسنا


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار