استاندار خراسان شمالی؛

حمایت از پروژه بین‌المللی منارید در خراسان شمالی

حمدرضا صالحی در دیدار با معاون نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران اظهار داشت:پروژه بین المللی منارید توسعه مدیریت یکپارچه منابع تجدید شونده با توجه به سازگاری شرایط اقلیمی و محیط زیست است که قطعا در استان خراسان شمالی با توجه به تخریب به صورت برداشت طبیعی و انسانی به محیط زیست مسلما به چنین پروژه ای نیازمندیم.
کد خبر: ۲۵۶۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲ 06 July 2016
به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی ؛محمدرضا صالحی در دیدار با معاون نماینده مقیم سازمان ملل متحد در ایران اظهار داشت:پروژه بین المللی منارید توسعه مدیریت یکپارچه منابع تجدید شونده با توجه به سازگاری شرایط اقلیمی و محیط زیست است که قطعا در استان خراسان شمالی با توجه به تخریب به صورت برداشت طبیعی و انسانی به محیط زیست مسلما به چنین پروژه ای نیازمندیم.
وی افزود:امیدواریم درمسیر استفاده از سیاست های جلوگیری از تخریب و ایجاد مدیریت پایدار سرزمین، بهره برداری پایدار از منابع آب به ویژه در بخش های برداشت زیاد از منابع آب ها چه مجاز و چه برداشت اضافی از چاه های مجاز حرکت کنیم.
صالحی تصریح کرد:همچنین در جهت حفاظت از تنوع زیست محیطی استان و از سوی دیگر پایش گازهای گلخانه ای با توسعه گیاهان مرتعی قدم های موثری را برداریم.
وی با تاکید بر اینکه از پروژه بین المللی منارید حمایت خواهیم کرد، ادامه داد:تمام تعهداتی که در گذشته و در سطح استان برای حمایت از این پروژه شده را ادامه خواهیم داد.
وی تصریح کرد:امیدواریم با بحث مدیریت یکپارچه حوزه آبخیز علاوه بر مباحث استانی بتوانیم در بخش بین المللی یک پارک صلح و دوستی با کشور ترکمنستان داشته باشیم.
صالحی بیان کرد:برای ادامه پروژه بین المللی در این استان قطعا نیازمند آموزش نیروهای محلی توسط متخصصان بین المللی هستیم که این موضوع باید محقق شود.
وی افزود:امیدواریم با توانمندسازی جوامع محلی شاهد توسعه اشتغال و رفع مشکلات محلی باشیم.
وی با بیان اینکه در دهه آخر 70 بعنوان فرماندار شهرستان گرگان فعالیت داشتم، ادامه داد: بعنوان فرماندار سبز طرفدار محیط زیست ملقب شدم لذا از این پروژه بین المللی حمایت خواهم کرد چرا که هدف اصلی این پروژه استفاده از ظرفیت زیست بوم هاست.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار