امام‌جمعه موقت بجنورد:حقوق‌های نجومی می‌بایست به بیت‌المال بازگردانده شود

امام‌جمعه موقت بجنورد بر بازگرداندن حقوق‌های نجومی که برخی از مدیران دریافت کرده‌اند، تاکید کرد.
کد خبر: ۲۵۷۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۲ 08 July 2016

حجت‌الاسلام رحیم مهدوی‌پور در آیین خطبه‌های مرکز خراسان شمالی در مصلای امام خمینی(ره) بیان داشت: به‌طورقطع باید موضوع حقوق‌های نامتعارف به‌طور کامل اصلاح شود تا در کشور پرداخت حقوق‌های نجومی تکرار نشود.

وی گفت: پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی از مسؤولان باروح انقلاب و ارزش‌های والای انقلاب و نظام اسلام منافات دارد.

امام‌جمعه موقت بجنورد افزود: بی‌شک دریافت این حقوق چند ده‌میلیونی از سوی برخی مدیران کشور یک ظلم و جفای آشکار به جامعه اسلامی و بیت‌المال است.

مهدوی‌پور بیان داشت: قانون می‌بایست با  افرادی که در این زمینه خارج از مدار قانون حرکت کرده‌اند باقدرت و قاطعیت برخورد کند.

وی اظهار کرد: دستگاه قضایی هم باید به‌منظور حفظ بیت‌المال، حقوق‌ها نامتعارفی که به برخی از مدیران پرداخت‌شده به بیت‌المال بازگرداند.  

امام‌جمعه موقت بجنورد گفت:  اساسا پرداخت  این حقوق‌ها ظلم به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به‌هیچ‌عنوان قابل‌تحمل نیست.

وی بر لزوم برخورد قاطع و قانونی با موضوع دریافت حقوق‌های کلان برخی مدیران تاکید کرد و تصریح کرد: اکنون مردم در انتظار برخورد دستگاه قضایی با متخلفان هستند.

به گفته مهدوی‌پور دریافت حقوق‌های نجومی با عدالت موردنظر امیرالمؤمنین حضرت علی(ع)، سازگاری ندارد.

امام‌جمعه موقت بجنورد اظهار کرد: در این راستا مبالغ هنگفتی که از پول مردم و بیت‌المال برداشت‌شده است، می‌بایست به خزانه دولت باز پس داده شود.                               

این مسؤول در  بخش دیگری با اشاره به اینکه آمریکا به‌هیچ‌وجه قابل‌اعتماد نیست بیان داشت: البته غیرقابل اطمینان بودن آمریکا موضوعی کاملا آشکار و بر کسی پوشیده نیست.

وی بیان داشت: در سال‌های بعد از انقلاب شاهد جنایت‌های مختلف آمریکائیان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و هستیم.

خطیب نماز جمعه بجنورد بیان داشت: هدف قرار دادن و سقوط هواپیمای ایرباس ایرانی با 300 مسافر و خدمه در آب‌های نیلگون خلیج‌فارس، ترور رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در ششم تیرماه 60، به شهادت رساندن 72 تن از یاران امام و انقلاب ازجمله شهید بهشتی در 7 تیر ازجمله جنایت‌های آمریکا علیه کشور ما است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار