کشتی همدان بر سکوی سوم جایزه بزرگ اسپانیا

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری همدان گفت: تیم کشتی شهرداری همدان در مسابقات جایزه بزرگ کشتی اسپانیا به مقام سوم دست یافت.
کد خبر: ۲۵۸۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۶ 10 July 2016
 مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری همدان گفت: تیم کشتی شهرداری همدان در مسابقات جایزه بزرگ کشتی اسپانیا به مقام سوم دست یافت.

به گزارش مهر، امیرحسین اسکندری  گفت: رقابت‌های جایزه بزرگ کشتی اسپانیا با حضور بیش از ۵۴ کشور از جمله کشورهای روسیه، آمریکا، کوبا، هند، و همچنین تیم کشتی منتخب محلات شهرداری همدان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات تیم جوان و بومی شهرداری همدان با شایستگی بر سکوی سومی این رقابت‌ها ایستاد و تیم‌های مغولستان و مجارستان به ترتیب اول و دوم شدند.

اسکندری یادآور شد: در این رقابت‌ها که قبل از آغاز مسابقات المپیک ۲۰۱۶ برگزار شد، تیم‌های شرکت‌کننده با قدرت حاضر شده بودند و تیم شهرداری همدان برای نخستین بار در یک رقابت بین‌المللی شرکت کرده بود.

وی گفت: تیم شهرداری همدان با کسب یک عنوان سومی در وزن ۹۷ کیلوگرم توسط دانیال شریعتی و چهار مقام پنجمی توسط سعید انوری در وزن ۵۷ کیلوگرم، یوسف کامرانی در وزن ۶۵ کیلوگرم، حامد وفایی در وزن ۷۰ کیلوگرم و وحید شاه محمدی در وزن ۸۶ کیلوگرم و کسب ۳۵ امتیاز به مقام سوم این رقابت‌ها دست یافت.

مدیرعامل باشگاه ورزشی شهرداری همدان اضافه کرد: نمایندگان شهر همدان که نخستین بار در یک رقابت بین‌المللی شرکت داشتند با کسب تجربه و حضور در کنار قهرمانان این رشته، خود را برای حضور قدرتمند در میادین ملی آماده می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار