تاکید فرماندار مهریز بر ارتقای علمی و پرورشی دانش آموزان

فرماندار مهریز گفت: ارتقای علمی و پرورشی دانش آموزان وظیفه ای سنگین است که باید متولیان تعلیم و تربیت به آن عنایت ویژه داشته باشند .
کد خبر: ۲۶۰۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰ 14 July 2016
به گزارش تابناک یزدسید محمد رستگاری  در بازدید از قرائت خانه پیامبر اعظم (ص) مهریز و در گفت و گو با مسئولان این مرکز آموزشی اضافه کرد: ارتقای علمی و پرورشی باید بصورت همزمان و خیلی جدی صورت گیرد .
وی اضافه کرد: برنامه ریزی مدون برای شکوفایی استعدادها و همچنین راه اندازی قرائت خانه ها در برخی مدارس برای مطالعه آزاد و خوب دانش آموزان برای برگزاری کنکور سراسری کاری لازم و خیلی ارزشمند است .
فرماندار مهریز اظهار داشت: در سال های اخیر این فعالیت فرهنگی و علمی در شهرستان مهریز با همکاری مدارس و برنامه ریزی آموزش و پرورش با جدیت و توام با نظم و ترتیب برگزار شده است .
رستگاری اظهار داشت: هر فعالیتی که در راستای ایجاد آرامش و زمینه ساز مطالعه دانش آموزان و آمادگی هرچه بهتر آنها برای حضور در آزمون سراسری باشد مورد تاکید و باید تداوم یابد .
وی همچنین ضمن قدردانی از مدیر و مسئولان مدارس مهریز بخاطر همکاری با آموزش و پرورش در راه اندازی قرائت خانه های مختلف در شهرستان برای دانش آموزان دختر و پسر برای حضور آنها در کنکور آرزوی موفقیت کرد .
در این بازدید ها دانش آموزان به طرح نظرات و پیشنهادهای خود در خصوص برنامه های آموزشی و پرورشی در طول سال تحصیلی جاری پرداختند و به سوالات فرماندار مهریز پاسخ دادند .
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار